W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Starszy Inspektor Do spraw: finansowo-księgowych w Zespole Budżetu i Finansów

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 06-03-2022

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata

Informacje o ofercie

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk: 1

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku:
• Prowadzi sprawy wynikające z obsługi finansowo-księgowej polegającej na prowadzeniu ewidencji dochodów, wydatków budżetowych, kosztów, rozrachunków i podróży służbowych w celu aktualnej i dokładnej informacji finansowej. Obsługa
programów: NBP, Trezor, finansowo-księgowych (QNT).
• Uczestniczy w sporządzaniu planów finansowych w układzie tradycyjnym i zadaniowym, uczestniczy w sporządzaniu sprawozdań budżetowych i finansowych (miesięczne, kwartalne i roczne) oraz z zakresu budżetu zadaniowego w celu zapewnienia terminowości wynikającej z polityki finansowej.
• Uczestniczy w realizacji budżetu RDOŚ oraz gospodarki pozabudżetowej, jak również środków pochodzących z innych
źródeł. Prowadzi obsługę finansowo-księgową polegającą na przygotowywaniu przelewów w celu regulacji zobowiązań
Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska
• Prowadzi ewidencję księgową środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz pozostałych środków trwałych, dokonuje rozliczeń inwentaryzacji w formie spisu z natury oraz dokonuje inwentaryzacji zobowiązań i należności w drodze weryfikacji sald z dokumentacją źródłową w celu przestrzegania prawidłowej gospodarki majątkowej Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska.
• Sporządza sprawozdania statystyczne (miesięczne, kwartalne i roczne) w celu zapewnienia terminowości wynikającej z polityki finansowej.
• Uczestniczy w operacjach budżetowych z zakresu kont pomocniczych prowadzonych w RDOŚ służących do obsługi ZFŚS,
depozytów i sum na zlecenie w celu aktualnej i dokładnej informacji finansowej.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: zachodniopomorskie
Szczecin

Wymagania

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
Wykształcenie: średnie ekonomiczne
Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w obszarze finansowo-księgowym

• znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, podatków, ZUS

• znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych

• umiejętności organizacji pracy i pracy w zespole

• rzetelność i terminowość

• umiejętność obsługi komputera MS Excel, MS Word, Poczta elektroniczna

• Posiadanie obywatelstwa polskiego

• Korzystanie z pełni praw publicznych

• Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji publicznej
• umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych, - przeszkolenie z zakresu obsługi finansowo-księgowej.

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
• CV i list motywacyjny
• Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
• Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
• Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
• Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
• Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
• Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających
• skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

 

Aplikuj do: 22 lutego 2022
W formie papierowej na adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie ul. Firlika 20; 71 - 637 Szczecin z dopiskiem - konkurs st.inspektor do ZBiF
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 91 4305 218 - Główny księgowy 914305 220 - Kadry
Dokumenty należy złożyć do: 22.02.2022
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Benefity

Co oferujemy
•  Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
•  Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
•  Miejsce parkingowe na terenie urzędu
•  Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
•  Dodatek stażowy od 5% do 20%
•  Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Planowane techniki i metody naboru:
Etap I - weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
Etap II – pisemny sprawdzian wiedzy i umiejętności (w przypadku, gdy mniej niż 10 kandydatów spełni wymogi formalne, możliwe jest odstąpienie od przeprowadzenia tego etapu),
Etap III - rozmowa kwalifikacyjna.
- W przypadku przeprowadzenia Etapu II minimum kwalifikującym do udziału w III etapie naboru jest uzyskanie przez kandydata co najmniej 60% możliwych do zdobycia w sprawdzianie pisemnym punktów (lub z poszczególnych jego części tematycznych) oraz uzyskanie jednego z sześciu najlepszych wyników. Punktacja na sprawdzianie pisemnych,
zostaje przedstawiona wszystkim kandydatom przed przystąpieniem do sprawdzianu pisemnego.
- Techniki/metody naboru w zależności od sytuacji związanej z zagrożeniem COVID - 19 w naszym kraju , mogą ulec zmianie. Kandydat który spełnił wymagania niezbędne i zakwalifikował sie do dalszych etapów naboru, zostanie osobiście poinformowany o metodach i technikach wyboru kandydata na ogłoszone stanowisko.

 

Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administrator danych i kontakt do niego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie z siedzibą w Szczecinie przy ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin, e-mail: sekretariat.szczecin@rdos.gov.pl
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.szczecin@rdos.gov.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.02.2022 08:13 Kornel Kozłowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Beata Konopa
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Starszy Inspektor Do spraw: finansowo-księgowych w Zespole Budżetu i Finansów 2.0 05.03.2022 08:22 Kornel Kozłowski
Starszy Inspektor Do spraw: finansowo-księgowych w Zespole Budżetu i Finansów 1.0 11.02.2022 08:13 Kornel Kozłowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}