Tytuł/stanowisko: Starszy Inspektor Do spraw: Obsługi Kancelaryjno-Organizacyjnej Wydziału Spraw Terenowych w Złocieńcu w Wydziale Spraw Terenowych w Złocieńcu
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydataInformacje o ofercie
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk: 1
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku:
• Prowadzi ewidencję pism w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) wpływających do Wydziału i wychodzących z Wydziału Spraw Terenowych w Złocieńcu w tym kieruje obiegiem dokumentów i pism na potrzeby poszczególnych pracowników Wydziału, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów i sprawnej obsługi klienta.
• Przygotowuje, kompletuje i przedkłada dokumenty oraz korespondencję do podpisu Naczelnika Wydziału, przygotowuje korespondencję do wysłania w celu zapewnienia właściwego rozdzielenia dokumentów i sprawnej i terminowej wysyłki dokumentów do adresatów.
• Prowadzi ewidencję obecności pracowników zatrudnionych w Wydziale Spraw Terenowych w Złocieńcu, prowadzi dokumentację dotyczącą organizacji pracy między innymi kartoteki urlopowe oraz inną dokumentację organizacyjną w Wydziale w celu kontroli czasu pracy pracowników WST Złocieniec.
• Wspiera bieżącą pracę Naczelnika Wydziału Spraw Terenowych i pozostałych pracowników Wydziału, celem prawidłowego, efektywnego i terminowego wykonywania zadań Wydziału.
• Systematycznie odbiera wiadomości przychodzące pocztą internetową pod adres Wydziału Spraw Terenowych w Złocieńcu, ewidencjonuje ją w systemie EZD przesyła je do Naczelnika Wydziału w celu zapewnienia nadzoru nad dokumentacją wpływającą do Wydziału. • Zabezpiecza pracowników Wydziału Spraw Terenowych w materiały biurowe w celu zapewnienia prawidłowego wyposażenia stanowisk pracy.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: zachodniopomorskieWymagania
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
• Wykształcenie: średnie
• Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w obszarze obsługi kancelaryjno-organizacyjnej
• przeszkolenie - obsługa sprzętu biurowego oraz oprogramowanie Office.
• dobra organizacja pracy,
• systematyczność
• umiejętność pracy w zespole,
• komunikatywność,
• umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
• Posiadanie obywatelstwa polskiego
• Korzystanie z pełni praw publicznych
• Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
• Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji publicznej
• znajomość ustawy o służbie cywilnej • znajomość instrukcji kancelaryjnej
Wymagane dokumenty
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
• CV i list motywacyjny
• Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
• Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
• oświadczenie lub certyfikaty lub zaświadczenia itp. (potwierdzajace - przeszkolenie z obsługi sprzętu biurowego oraz oprogramowania Office).
• Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
• Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
• Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
• Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Benefity
Co oferujemy
• Dodatek stażowy od 5% do 20%
• Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
• Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
• Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
• Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów
Warunki pracy
• Praca o charakterze administracyjno-biurowym
• Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę,
• Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym
• Naturalne i sztuczne oświetlenie, konieczność koncentracji uwagi podczas wykonywanej pracy,
• Opracowywanie dokumentów, praca i czynności koncepcyjne,
• Obiekt przy ul. Dworcowej 13 w Złocieńcu, niebędący własnością RDOŚ, nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (brak podjazdów, windy, toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych).
• Pomieszczenia biurowe dla pracowników Wydziału Terenowego RDOŚ oraz stanowiska pracy , znajdują się w budynku o dwóch kondygnacjach - wysoki parter i jedno piętro na które jest wejście po schodach. Brak windy i podjazdów dla wózków inwalidzkich.
• Stanowisko pracy wyposażone jest w monitor ekranowy, komputer, wspólną drukarkę, telefon, kserokopiarkę sieciową
znajdującą się w korytarzu budynku RDOŚ.
Aplikuj do: 20 kwietnia 2022
W formie papierowej na adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie ul. Firlika 20; 71 - 637 Szczecin z dopiskiem (konkurs st.inspektor do WST Złocieniec)
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
94 36-70-920 Naczelnik
91 4-305-220 Kadry
Dokumenty należy złożyć do: 20.04.2022
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
Etap I - weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
Etap II – pisemny sprawdzian wiedzy i umiejętności (w przypadku, gdy mniej niż 10 kandydatów spełni wymogi
formalne, możliwe jest odstąpienie od przeprowadzenia tego etapu),
Etap III - rozmowa kwalifikacyjna.
• W przypadku przeprowadzenia Etapu II minimum kwalifikującym do udziału w III etapie naboru jest uzyskanie przez kandydata co najmniej 60% możliwych do zdobycia w sprawdzianie pisemnym punktów (lub z poszczególnych jego części tematycznych) oraz uzyskanie jednego z sześciu najlepszych wyników. Punktacja na sprawdzianie pisemnych, zostaje przedstawiona wszystkim kandydatom przed przystąpieniem do sprawdzianu pisemnego.
• Techniki/metody naboru w zależności od sytuacji związanej z zagrożeniem COVID - 19 w naszym kraju , mogą ulec zmianie. Kandydat który spełnił wymagania niezbędne i zakwalifikował sie do dalszych etapów naboru, zostanie osobiście poinformowany o metodach i technikach wyboru kandydata na ogłoszone stanowisko.
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administrator danych i kontakt do niego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie z siedzibą w Szczecinie przy ul. Teofila Firlika 20, 71-637 Szczecin, e-mail: sekretariat.szczecin@rdos.gov.pl
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.szczecin@rdos.gov.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Beata Konopa
- Telefon: 91 43-05-220
- e-mail: beata.konopa.szczecin@rdos.gov.pl
- Adres: ul. Teofila Firlika 20; 71-637 Szczecin
- Pierwsza publikacja:
- 08.04.2022 13:35 Kornel Kozłowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Beata Konopa
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Starszy Inspektor Do spraw: Obsługi Kancelaryjno-Organizacyjnej Wydziału Spraw Terenowych w Złocieńcu w Wydziale Spraw Terenowych w Złocieńcu | 3.0 | 29.04.2022 22:56 Kornel Kozłowski |
Starszy Inspektor Do spraw: Obsługi Kancelaryjno-Organizacyjnej Wydziału Spraw Terenowych w Złocieńcu w Wydziale Spraw Terenowych w Złocieńcu | 2.0 | 08.04.2022 13:59 Kornel Kozłowski |
Starszy Inspektor Do spraw: Obsługi Kancelaryjno-Organizacyjnej Wydziału Spraw Terenowych w Złocieńcu w Wydziale Spraw Terenowych w Złocieńcu | 1.0 | 08.04.2022 13:35 Kornel Kozłowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP