W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych siedziby RDOŚ Szczecin, przy ul. T. Firlika 20 w okresie od 01 listopada 2023 r. do 31 października 2025 r.

Materiały

Zapytanie ofertowe Sprzatanie RDOŚ Szczecin 2023-2025
Zapytanie​_ofertowe​_Sprzatanie​_RDOŚ​_Szczecin​_2023-2025.pdf 0.18MB
zał. nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia sprzatanie RDOŚ Szczecin 2023-2025
zał​_nr​_1​_Szczegółowy​_opis​_przedmiotu​_zamówienia​_sprzatanie​_RDOŚ​_Szczecin​_2023-2025.pdf 0.52MB
zał. nr 2 Formularz oferty -sprzątanie Szczecin 2023-2025.doc
zał​_nr​_2​_Formularz​_oferty​_-sprzątanie​_Szczecin​_2023-2025.doc 0.09MB
zał. nr 3. zatwierdzony przez radcę wzór umowy sprzatanie Szczecin 2023-2025
zał​_nr​_3​_zatwierdzony​_przez​_radcę​_wzór​_umowy​_sprzatanie​_Szczecin​_2023-2025.pdf 0.54MB
Zapytanie ofertowe Sprzatanie RDOŚ Szczecin 2023-2025
Zapytanie​_ofertowe​_Sprzatanie​_RDOŚ​_Szczecin​_2023-2025.pdf 0.18MB
Informacja z otwarcia ofert.
Informacja​_z​_otwarcia​_ofert​_Sprzatanie​_Szczecin.pdf 0.05MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.10.2023 13:47 Kornel Kozłowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Agnieszka Rau-Osiecka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych siedziby RDOŚ Szczecin, przy ul. T. Firlika 20 w okresie od 01 listopada 2023 r. do 31 października 2025 r. 2.0 30.10.2023 07:32 Kornel Kozłowski
Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych siedziby RDOŚ Szczecin, przy ul. T. Firlika 20 w okresie od 01 listopada 2023 r. do 31 października 2025 r. 1.0 21.10.2023 13:47 Kornel Kozłowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}