W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Usługi ochrony mienia i dozoru posesji Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Białymstoku

  • Status zamówienia: Aktualne
  • Numer zamówienia:ZI.270.1.2025
  • Data rozpoczęcia: 16.01.2025
  • Data zakończenia: 24.01.2025 09:00
  • Jednostka publikująca:Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Białymstoku
  • Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
  • Tryb zamówienia:Tryb podstawowy
  • Opis zamówienia:Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.01.2025 r. pod numerem: 2025/BZP 00038567/01 _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony mienia i dozoru obiektu i posesji przed kradzieżą, włamaniem z zewnątrz, pożarem i dewastacją w budynku biurowym Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Białymstoku oraz działce na której został posadowiony (nr ewidencyjny 1574), zlokalizowanych przy ul. Lipowej nr 51 w Białymstoku w okresie 12 miesięcy. Realizacja przedmiotu zamówienia w formie ochrony fizycznej – posterunku obsługiwanego przez strażnika(ów) – będzie trwać w systemie, jak niżej: 1) w dniach od poniedziałku do piątku: w godzinach od 0:00 do 7:00 oraz od 15:00 do 24:00; 2) w soboty, niedziele i pozostałe dni ustawowo wolne od pracy: w godzinach od 0:00 do 24:00, z zastrzeżeniem pkt 3); 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, które polega na możliwości zlecenia wykonawcy obowiązku wykonywania świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia opisanych w punkcie 3. SWZ również w dniach od poniedziałku do piątku: w godzinach od 7:00 do 15:00, jednak w ogólnym wymiarze nie przekraczającym 2016 (dwa tysiące szesnaście) godzin dozoru. _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ UWAGA! Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-291c73ad-2eb7-46e7-8a88-686bb1c86543 KOMUNIKACJA Z ZAMAWIAJĄCYM: Strona internetowa prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-291c73ad-2eb7-46e7-8a88-686bb1c86543 ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści niniejszej specyfikacji warunków zamówienia („SWZ”) oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-291c73ad-2eb7-46e7-8a88-686bb1c86543 ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-291c73ad-2eb7-46e7-8a88-686bb1c86543 ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowanie/konkursy”). Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia”, dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce „Centrum Pomocy”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załącznik do jednego formularza).

Materiały

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
ochrona​_2025​_ogłoszenie​_o​_zamówieniu.pdf 0.06MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.01.2025 10:23 Anna Jakimiuk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wojciech Rosłan
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Usługi ochrony mienia i dozoru posesji Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Białymstoku 1.0 16.01.2025 10:23 Anna Jakimiuk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}