Ankieta satysfakcji pacjenta prowadzona przez pracowników Biura Rzecznika Praw Pacjenta
01.09.2021
Drodzy Pacjenci,
od 1 września rozpoczynamy projekt polegający na badaniu satysfakcji klienta. Badanie wynika z potrzeby uzyskania wiedzy na temat oczekiwań osób kontaktujących się z Biurem Rzecznika Praw Pacjenta. Ocena poziomu satysfakcji z usług świadczonych przez urząd pozwoli na poznanie jego mocnych i słabych stron oraz pokaże sposób postrzegania wizerunku Rzecznika przez interesariuszy.
Wyniki badania pozwolą na zdiagnozowanie sytuacji i dostosowanie do niej odpowiednich działań naprawczych.
Badanie obejmie obszary funkcjonowania urzędu, które związane są z bezpośrednią obsługą zwracającego się o pomoc obywatela, m. in. za pośrednictwem Telefonicznej Informacji Pacjenta.
Nasi pracownicy będą oddzwaniać do kontaktujących się z nami osób, prosząc o opinię na temat przeprowadzonej rozmowy.
Zapraszamy zatem Państwa do wyrażania odczuć na temat przeprowadzonych rozmów. Dzięki Państwa opinii wdrożymy działania skierowane na poprawę jakości udzielanych przez nas usług.