Misja i Wizja
Misja Rzecznika Praw Pacjenta
Misją Rzecznika Praw Pacjenta jest podejmowanie skutecznych działań na rzecz ochrony praw pacjentów, które zapewniają trwały wzrost stopnia przestrzegania praw pacjentów w Polsce. To także podnoszenie poziomu wiedzy o prawach pacjenta, stały rozwój zapewniający osiąganie satysfakcji klienta, który umożliwia ciągłe doskonalenie i korzystanie z potencjału pracowników.
Wizja
Rzecznik Praw Pacjenta dąży do tego, by być nowoczesnym, efektywnym i sprawnie zarządzanym urzędem, którego rozwój wynika ze zrozumienia potrzeb klienta i otwartości na te potrzeby. Biuro jest gotowe na obywatelską partycypację, uwzględnia specyfikę systemu ochrony zdrowia oraz dba o rozwój kompetencji pracowników. Dąży do tego, by być urzędem dobrze ocenianym pod względem:
- skuteczności ochrony praw pacjentów
- jakości obsługi klienta
- profesjonalnego zarządzania