W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta działa już prawidłowo

23.10.2020

infolinia

Informujemy, że naprawiliśmy już usterkę techniczną, która spowodowana była przyczynami niezależnymi od Biura Rzecznika Praw Pacjenta.

Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta działa już prawidłowo.

Godziny funkcjonowania Telefonicznej Informacji Pacjenta 800 190 590:

  • od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00

Możecie kontaktować się z nami w każdej sytuacji, gdy potrzebujecie porady dotyczącej praw pacjenta, ale także tej związanej z obecną sytuacją, rozprzestrzeniania się koronawirusa.

Wystarczy zadzwonić na numer 800 190 590 i wybrać prefiks nr 2.

 

Zachęcamy także do kontaktu z Biurem poprzez skrzynkę mailową: kancelaria@rpp.gov.pl oraz zadawania pytań na czacie dostępnym w zakładce "Kontakt" (niebieska ikonka w prawym dolnym rogu strony).

 

{"register":{"columns":[]}}