Kampania „Złota Wstążka”
05.09.2023
Rzecznik Praw Pacjenta objął patronatem honorowym Kampanię Złotej Wstążki 2023 r.
We wrześniu - miesiącu świadomości nowotworów dziecięcych, Kampania „Złotej Wstążki” ma przypominać o tym, jak ważna jest onkoczujność rodziców i lekarzy.
Już po raz czwarty Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” we współpracy z innymi Fundacjami związanymi z onkologią dziecięcą przeprowadzi we wrześniu ogólnopolską Kampanię Złotej Wstążki, której celem jest zwrócenie uwagi opinii społecznej na aspekty związane z wczesnymi symptomami choroby nowotworowej u dzieci i budzenie świadomości nowotworów dziecięcych.
Dzieci chorują inaczej niż dorośli, rozwój choroby następuje w bardzo szybkim tempie. Dlatego tak ważne jest informowanie i edukowanie rodziców, opiekunów, a także uwrażliwianie lekarzy pediatrów w tematyce pierwszych symptomów choroby i istocie właściwej diagnostyki.
- Pierwsza publikacja:
- 05.09.2023 10:58 Katarzyna Kosmal
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Klaudia Maciak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Kampania „Złota Wstążka” | 1.0 | 05.09.2023 10:58 Katarzyna Kosmal |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP