W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Konferencja „Komunikacja w medycynie i dobre relacje z pacjentami – teoria, praktyka, dydaktyka”

23.05.2022

Post_Facebook_1200_x_627

Rzecznik Praw Pacjenta objął patronatem honorowym konferencję „Komunikacja w medycynie i dobre relacje z pacjentami – teoria, praktyka, dydaktyka” oraz publikację strategii „Dobre relacje personelu medycznego z pacjentami” opracowanej przez zespół ekspertów z Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Akademii Komunikacji Medycznej oraz Polskiego Towarzystwa Komunikacji Medycznej.

Komunikacja między lekarzem i pacjentem jest jednym z kluczowych elementów procesu leczenia.
Im lepiej pacjent przekazuje informacje na temat swoich dolegliwości, tym łatwiej lekarzowi podjąć właściwe decyzje terapeutyczne. Im lepiej lekarz przekazuje informacje dotyczące leczenia, tym łatwiej pacjentowi jest ich przestrzegać. Lepsza komunikacja to większe zaufanie.
Tego zaufania nie da się zbudować bez szerokiego poparcia wszystkich środowisk, pacjentów, personelu medycznego, otoczenia akademickiego i decydentów ale także mediów zajmujących się systemem ochrony zdrowia.

Środowiska te spotkają się przy okazji konferencji „Komunikacja w medycynie i dobre relacje z pacjentami – teoria, praktyka, dydaktyka”, która odbędzie się w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym 25 maja 2022.
Głównym celem konferencji jest zaprezentowanie Strategii „Dobre relacje personelu medycznego z pacjentami” opracowanej przez zespół ekspertów z Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Akademii Komunikacji Medycznej oraz Polskiego Towarzystwa Komunikacji Medycznej. Ma ona stać się „mapą drogową” zawierającą rekomendacje konkretnych działań niezbędnych do podjęcia przez wszystkich uczestników procesu leczenia (decydentów, kadrę zarządzającą, personel medyczny oraz pacjentów), umożliwiających osiągnięcie dobrych relacji personelu z pacjentami.

W konferencji wezmą udział przedstawiciele Narodowego Funduszu Zdrowia, Rzecznika Praw Pacjentów, Naczelnej Izby Pielęgniarek i Położnych, Naczelnej Izby Lekarskiej, organizacji pacjenckich, oraz kadra zarządzająca podmiotami medycznymi.

Zapraszamy do rejestracji.

PROGRAM KONFERENCJI

Bezpłatnej rejestracji zaś można dokonać tu: FORMULARZ REJESTRACYJNY

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.05.2022 14:27 Paulina Szkiełkowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Paulina Szkiełkowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Konferencja „Komunikacja w medycynie i dobre relacje z pacjentami – teoria, praktyka, dydaktyka” 1.0 23.05.2022 14:27 Paulina Szkiełkowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}