Koronawirus: Nowe „Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi”
03.11.2020
Rzecznik Praw Pacjenta aktywnie wspiera pacjentów i ich bliskich m.in. poprzez Telefoniczną Informację Pacjenta 800 190 590.
W tym trudnym czasie wielu z nas czuje niepewność, ma pytania i wątpliwości. Dlatego, na podstawie sygnałów, wpływających do Rzecznika Praw Pacjenta przygotowaliśmy kolejne zestawienie najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi dotyczących wirusa COVID-19.
Codziennie pytanie wraz z odpowiedzią, zamieszczamy również w mediach społecznościowych Rzecznika Praw Pacjenta. Śledźcie nas na Facebooku i Twitterze.
Pamiętajcie! W każdej sytuacji, gdy potrzebujecie porady dotyczącej praw pacjenta oraz związanej z Twoimi prawami w obecnej sytuacji, związanej z rozprzestrzenianiem się koronawirusa - możesz skontaktować się z Rzecznikiem Praw Pacjenta.
Wystarczy zadzwonić na numer Telefonicznej Informacji Pacjenta 800 190 590 i wybrać prefiks nr 2.