W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Raport „WEBhealth Impact - social media i Influencer Marketing w edukacji zdrowotnej Polaków"

09.06.2023

Rzecznik Praw Pacjenta objął patronatem honorowym publikację raportu „WEBhealth Impact - social media i Influencer Marketing w edukacji zdrowotnej Polaków" opracowanego przez Fundację Instytut Komunikacji Zdrowotnej.

Raport „WEBhealth Impact - social media i Influencer Marketing w edukacji zdrowotnej Polaków"

Jest to raport ekspercki, którego celem jest analiza aktualnego stanu wykorzystania mediów społecznościowych, w tym influencer makretingu do komunikacji zdrowotnej w Polsce oraz ocena możliwości implementacji edukacji zdrowotnej opartej na mediach społecznościowych do wzmacniania kompetencji zdrowotnych Polaków.

Raport skierowany jest do osób i instytucji prowadzących działalność edukacyjno-informacyjną w obszarze zdrowia i wellness w Polsce, w tym do instytucji publicznych zajmujących się tematyką zdrowotną, przedstawicieli świata mediów, w tym mediów internetowych, domów mediowych oraz influencerów zdrowotnych, a także do przedstawicieli przemysłu medycznego i przedsiębiorstw z branży healthcare i wellness.

Zapewnienie warunków sprzyjających tworzeniu skutecznej, rzetelnej i wiarygodnej komunikacji zdrowotnej w Internecie i mediach społecznościowych będzie możliwe jedynie poprzez wspólne zaangażowanie wszystkich interesariuszy uczestniczących w procesie komunikacji zdrowotnej.  Media społecznościowe stwarzają realną szansę na zwiększenie skuteczności komunikacji zdrowotnej oraz dotarcie do nowych grup odbiorców.

Powszechne użycie mediów społecznościowych to trend, który może być wykorzystany do poprawy stanu zdrowia ludności, niemniej jednak, aby to osiągnąć należy podjąć szereg działań zmierzających do profesjonalizacji komunikacji zdrowotnej w Internecie i mediach społecznościowych.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.06.2023 09:32 Katarzyna Kosmal
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Joanna Niewiadomska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Raport „WEBhealth Impact - social media i Influencer Marketing w edukacji zdrowotnej Polaków" 1.0 09.06.2023 09:32 Katarzyna Kosmal

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}