Teleplatforma Pierwszego Kontaktu, czyli pomoc poza godzinami pracy przychodni
07.06.2023
Czy wiesz co to jest Teleplatforma Pierwszego Kontaktu i kiedy oraz w jakiej sytuacji możesz z niej skorzystać?
Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK) to miejsce, do którego możesz zadzwonić, by uzyskać pomoc poza godzinami pracy Twojej przychodni.
Zadzwoń na numer telefonu 800 137 200 lub wypełnij formularz internetowy dostępny na stronie https://www.gov.pl/web/zdrowie/tpk
TPK jest dostępna:
- od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 8:00 następnego dnia
- w soboty i niedziele oraz inne dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach od 8:00 do 8:00 następnego dnia
Obecnie infolinia obsługiwana jest w języku polskim, angielskim i ukraińskim
Kontaktując się z TPK, otrzymasz poradę w formie telekonsultacji
- pielęgniarki/położnej
- lekarską
Gdzie jeszcze uzyskasz pomoc poza godzinami pracy POZ? Odpowiedź znajdziesz w Nawigatorze Pacjenta
Publikacja jest również do pobrania w materiałach poniżej. Pobierz wersję pdf i korzystaj w dowolnej chwili!
Materiały
Nawigator Pacjenta. Praktyczny poradnik jak poruszać się w systemie ochrony zdrowiaNawigator_Pacjenta_int.pdf 2.24MB