W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Broszura informacyjna w sprawie Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego

22.11.2016

26 listopada 2016 r. wchodzą w życie zmiany przepisów ustawy o usługach turystycznych, wynikające z ustawy z dnia 22 lipca 2016 r. o zmianie ustawy o usługach turystycznych oraz ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1334). 

Przedsiębiorcy prowadzący działalność organizatora turystyki lub pośrednika turystycznego będą zobowiązani do spełniania nowych obowiązków: odprowadzania składki do Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego, składania deklaracji, prowadzenia wykazu zawartych z klientami umów.  

Zachęcamy do zapoznania się z broszurą informacyjną na temat obowiązków przedsiębiorców wynikających z utworzenia Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego, opracowaną przez Departament Turystyki Ministerstwa Sportu i Turystyki (do pobrania poniżej).

Materiały

broszura informacyjna dot TFG wersja do druku
broszura informacyjna dot. TFG wersja do druku.pdf 0.48MB
broszura informacyjna dot TFG63
broszura informacyjna dot. TFG63.pdf 0.48MB
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
07.03.2018 09:34 Paulina Czubak
Pierwsza publikacja:
07.03.2018 09:34 Paulina Czubak
{"register":{"columns":[]}}