W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja dot. składania roszczeń przez klientów Biura Podróży Sky Club Sp. z o.o.

Uprzejmie informujemy, że w związku z przekazaniem przez biuro podróży SKY CLUB Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 42 informacji o niewypłacalności, Marszałek Województwa Mazowieckiego uruchomił procedurę wynikającą z umów gwarancji ubezpieczeniowych posiadanych przez ww. organizatora turystyki w celu zapewnienia klientom powrotu do kraju oraz dokonania zwrotów wpłat wniesionych tytułem niezrealizowanych i przerwanych imprez turystycznych.

Marszałek Województwa Mazowieckiego zamieścił na swojej stronie komunikat dla klientów poszkodowanych przez biuro podróży  SKY CLUB Sp. z o.o. (załącznik 1) oraz formularz zgłoszenia roszczenia z gwarancji ubezpieczeniowych turystycznych (załącznik 2).

Wszystkie osoby, które mają zawarte umowy o imprezę turystyczną z biurem podróży SKY CLUB Sp. z o.o. Marszałek Województwa Mazowieckiego prosi o przesłanie/dostarczenie  następujących dokumentów:

  1. kopii umowy o świadczenie usług turystycznych zawartej pomiędzy biurem podróży i klientem;
  2.  kopii dowodu wpłaty na rzecz biura podróży należności za imprezę turystyczną określonej w ww. umowie;
  3. formularza zgłoszenia roszczenia z umów gwarancji ubezpieczeniowych (znajdującego się poniżej).

Dokumenty należy przesłać/ dostarczyć na adres:

Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie

Departament Kultury, Promocji i Turystyki

ul. Okrzei 35

03-715 Warszawa

Zgodnie z zapisami ww. umów gwarancji ubezpieczeniowych nieprzekraczalny termin składania roszczeń w związku z niezrealizowanymi lub przerwanymi imprezami turystycznymi upływa w dniu 16 września 2013 r.

Marszałek Województwa Mazowieckiego informuje, że dokonanie wypłat będzie możliwe po upływie powyższego terminu.

Wszelkie informacje dotyczące składania roszczeń, a także dokonywania zwrotów poszkodowanym klientom będą zamieszczane na stronie internetowej www.mazovia.pl. 

Pełna treść komunikatu dla klientów poszkodowanych przez biuro podróży  SKY CLUB Sp. z o.o. oraz formularz zgłoszenia roszczenia z gwarancji ubezpieczeniowych turystycznych zostały zamieszczone poniżej.

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
09.03.2018 10:37 administrator gov.pl
Pierwsza publikacja:
09.03.2018 10:37 administrator gov.pl
{"register":{"columns":[]}}