W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Metodologia badań szarej strefy na rynku usług turystycznych

Prezentowane opracowanie stanowi wstępny etap prac w zakresie badania zjawiska szarej strefy na rynku usług turystycznych. Celem jego jest analiza metod badania szarej strefy i przegląd dotychczas przeprowadzonych badań pod kątem ich przydatności do zdiagnozowania tego zjawiska w sektorze turystycznym.

Materiały


Metodologia badań szarej strefy na rynku usług turystycznych.doc 0.37MB
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
09.03.2018 10:59 administrator gov.pl
Pierwsza publikacja:
09.03.2018 10:59 administrator gov.pl
{"register":{"columns":[]}}