W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

„Polska. Więcej niż myślisz”. Nowa kampania z udziałem znanych sportowców

15.11.2024

Wystartowała nowa kampania promująca Polskę za granicą. W projekcie „Polska. Więcej niż myślisz” biorą udział popularni polscy sportowcy: kolarka, zwyciężczyni Tour de France, Katarzyna Niewiadoma i koszykarz grający w lidze NBA, Jeremy Sochan. Kampania została przygotowana przez Polską Organizację Turystyczną we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki.

Grafika podzielona w pionie na pół. Na lewej połówce Jeremy Sochan. Na dole połówki podpis białymi literami na czerwonym tle: "JEREMY SOCHAN polski koszykarz". Za nim zdjęcie morza i plaży. Na wysokości jego twarzy dymek z tekstem: "Może nad morze?". Na prawej połówce Katarzyna Niewiadoma. Na dole połówki podpis białymi literami na czerwonym tle: "KASIA NIEWIADOMA polska kolarka". Za nią zdjęcie Morskiego Oka i schroniska nad nim w otoczeniu gór. Na wysokości jej twarzy dymek z tekstem: "Góry górą". Na środku biały napis wychodzący na obie połówki grafiki: "POLSKA. Więcej niż myślisz". Z prawej strony grafiki na górze biały pasek z logotypami Ministerstwa Sportu i Turystyki i Polskiej Organizacji Turystycznej. Na dole na środku biały pasek z napisami: (1) czarnymi literami: "Sprawdź pomysły Jeremy'ego i Kasi na wakacje w Polsce na"; (2) czerwonymi literami w kolejnej linijce adres internetowy: "www.polska.travel".

Projekt ma na celu pokazanie różnorodności kulturowej i przyrodniczej Polski, a tym samym zachęcenie zagranicznych turystów do odwiedzenia naszego kraju. Kampania skierowana jest do odbiorców z 11 krajów europejskich: Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Włoch, Hiszpanii, Holandii, Belgii, Czech, Austrii, Szwecji i Węgier.

W kampanii udział biorą znani polscy sportowcy – utytułowana kolarka Katarzyna Niewiadoma i popularny koszykarz Jeremy Sochan. W spocie zawodnicy przedstawiają swoje rekomendacje miejsc w Polsce godnych odwiedzenia.

Kampania obejmuje emisję 30-sekundowego spotu telewizyjnego, działania w Internecie (w tym w mediach społecznościowych). Powstała też specjalna strona internetowa dostępna w 12 językach.
 
Więcej informacji znaleźć można na stronie:  https://unexpected.poland.travel/pl.

Wideo

Zdjęcia (1)

{"register":{"columns":[]}}