W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Promocja polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych

08.04.2013

Uprzejmie przypominamy o realizacji przez Ministerstwo Gospodarki dwóch programów promocji polskiej gospodarki w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 6.5:

  1. branżowego programu promocji branży turystyki medycznej;
  2. programu promocji o charakterze ogólnym.

BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI BRANŻY TURYSTYKI MEDYCZNEJ

W dniu 29 marca 2012 roku Ministerstwo Gospodarki zawarło umowę na realizację branżowego programu promocji branży turystyki medycznej. Wykonawcą programu zostało konsorcjum w składzie Europejskim Centrum Przedsiębiorczości Sp. z o.o., z siedzibą Warszawie (00-336), przy ul. Kopernika 34, AMEDS Centrum Sp. z o.o. z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim (05-825) przy ul. Dalekiej 11 oraz Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. z siedzibą Warszawie (00-585), przy ul. Bagatela 12.

Informacje w sprawie programu promocji turystyki medycznej – Ministerstwo Gospodarki.

Link do strony informacyjnej o programie promocji: http://polandmedicaltourism.com/

PROGRAM PROMOCJI O CHARAKTERZE OGÓLNYM

Ministerstwo Gospodarki planuje przeprowadzić działania promocyjne w ramach programów promocji ogólnej objętych finansowaniem z poddziałania 6.5.1 POIG projektu systemowego „Promocja polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych” na pięciu rynkach perspektywicznych: Algieria, Brazylia, Kanada, Kazachstan, Turcja. Celem programów promocji w krajach perspektywicznych będą skoncentrowane w ciągu roku, kompleksowe działania promocyjne, obejmujące udział w wybranych targach, misjach gospodarczych (towarzyszące zaplanowanym wizytom polityczno-gospodarczym) połączonych ze spotkaniami matchmakingowymi, organizacją study-tour dziennikarzy, organizacji producenckich oraz kampanią promocyjną ogólną w mediach.

W 2012/2013 roku w ramach realizacji projektu Ministerstwo Gospodarki zaplanowało do realizacji programy promocji o charakterze ogólnym wymienione w poniższej liście programów promocji o charakterze ogólnym:

Materiały


Lista programów promocji 2013.html

Szczegółowe informacje o programach promocji oraz dane kontaktowe do realizatorów programów znaleźć można tuta

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
09.03.2018 10:16 administrator gov.pl
Pierwsza publikacja:
09.03.2018 10:16 administrator gov.pl
{"register":{"columns":[]}}