W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Spotkanie Wysokiego Szczebla ministrów turystyki oraz prezesów narodowych organizacji turystycznych państw Grupy Wyszehradzkiej

30.03.2018

Podpisanie planu marketingowego krajowych organizacji turystycznych na rok 2018

Spotkanie Wysokiego Szczebla ministrów turystyki oraz prezesów narodowych organizacji turystycznych państw Grupy Wyszehradzkiej

W dniach 26-27.03.2018 r. w Budapeszcie odbyło się posiedzenie Wysokiego Szczebla ministrów turystyki oraz prezesów narodowych organizacji turystycznych państw Grupy Wyszehradzkiej. W spotkaniu, któremu przewodniczył ISTVÁN ÍJGYÁRTÓ, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Spraw Zagranicznych i Handlu Węgier uczestniczyli przedstawiciele Ministerstwa Sportu i Turystyki z Panią Ewą Pawlak-Lewandowską, Dyrektor Departamentu Turystyki na czele, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego Republiki Czeskiej, Ministerstwa Transportu i Budownictwa Republiki Słowackiej. W spotkaniu wzięli również udział prezesi i dyrektorzy generalni krajowych organizacji turystycznych wyżej wymienionych krajów.

Podczas spotkania Strony wymieniły informacje na temat aktualnej sytuacji i wydarzeń w dziedzinie turystyki oraz przedstawiły swoje opinie na temat istotnych zagadnień mających wpływ na rozwój turystyki w krajach Grupy Wyszehradzkiej, takich jak nowe tendencje w turystyce, zmieniające się zachowania klientów i możliwe kierunki rozwoju wspólnego produktu (turystycznego). Strony uzgodniły, że będą współpracować w celu zwiększenia ruchu turystycznego, w szczególności z bardziej odległych rynków do krajów Grupy Wyszehradzkiej poprzez opracowanie wspólnych planów marketingowych oraz organizowanie wspólnych działań marketingowych.

Podczas debaty został podpisany plan marketingowy krajowych organizacji turystycznych na rok 2018, który szczegółowo określa działania marketingowe, które zostaną zrealizowane w ramach wspólnej promocji.

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
30.03.2018 10:45 Paulina Lisiewska
Pierwsza publikacja:
30.03.2018 10:45 Paulina Lisiewska
{"register":{"columns":[]}}