Wspieranie umiędzynarodowienia unijnych podmiotów turystycznych
Komisja Europejska opublikowała ogłoszenie o przetargu, którego przedmiotem jest Wspieranie umiędzynarodowienia unijnych podmiotów turystycznych, promowanie transeuropejskich produktów turystycznych oraz organizowanie spotkań na rzecz łączenia przedsiębiorstw (B2B) podczas targów międzynarodowych.
Termin składania wniosków upływa 31.V.2016
Ogólnym celem tego zamówienia jest przyczynienie się do zwiększenia napływu turystów z głównych rynków międzynarodowych (Chin, Indii, Azji oraz Ameryki Północnej i Południowej) do Unii Europejskiej. Cel ten zostanie osiągnięty poprzez organizację 10 „spotkań na rzecz łączenia przedsiębiorstw (B2B)” z udziałem podmiotów turystycznych z UE oraz spoza UE, w szczególności MŚP, przy okazji najważniejszych międzynarodowych targów turystycznych. Spotkania B2B ułatwią przedsiębiorstwom europejskim, głównie MŚP, znajdowanie partnerów oraz oferowanie swoich produktów i usług na wymienionych powyżej rynkach międzynarodowych.
Szczegółowe informacje znajdują się na
Materiały
stronach internetowych Komisji Europejskiej.- Ostatnia modyfikacja:
- 07.03.2018 10:15 Paulina Czubak
- Pierwsza publikacja:
- 07.03.2018 10:15 Paulina Czubak