W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Delegowanie do pełnienia czynności administracyjnych w Ministerstwie Sprawiedliwości

28.02.2018

Ministerstwo Sprawiedliwości, Departament Nadzoru Administracyjnego poszukuje referendarza lub sędziego orzekającego w sprawach z zakresu Krajowego Rejestru Sądowego, zainteresowanych delegowaniem do pełnienia czynności administracyjnych w charakterze głównego specjalisty w Wydziale Sądów Powszechnych – Gospodarczym i Rejestrów.  

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie swojego CV na adres: Joanna.Kielkowska@ms.gov.pl

Dodatkowych informacji udziela naczelnik ww. wydziału pod nr telefonu (22) 52 12 540.

Z wybranymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy. Ministerstwo Sprawiedliwości nie refunduje kosztów dojazdu na rozmowę.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
30.10.2018 10:17 Kamila Jarosławska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Joanna Kiełkowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Delegowanie do pełnienia czynności administracyjnych w Ministerstwie Sprawiedliwości 1.0 30.10.2018 10:17 Kamila Jarosławska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}