Delegowanie sędziów i referendarzy sądowych do Wydziału ds. Komorników Sądowych
08.02.2022
Departament Wykonania Orzeczeń i Probacji w Ministerstwie Sprawiedliwości poszukuje sędziów (ewentualnie referendarzy sądowych) z doświadczeniem w wydziałach cywilnych zainteresowanych delegowaniem do pełnienia obowiązków administracyjnych na stanowisku głównego specjalisty w Wydziale ds. Komorników Sądowych. Doświadczenie w sprawach egzekucyjnych nie jest wymagane ale mile widziane.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa o ustroju sądów powszechnych sędziom oraz referendarzom sądowym delegowanym do pełnienia czynności administracyjnych w Ministerstwie Sprawiedliwości przysługuje dodatek funkcyjny, dodatek specjalny, dieta a także zwrot kosztów podróży i zakwaterowania (ryczałt lub na podstawie faktury).
Osoby delegowane zobowiązane będą do świadczenia pracy stacjonarnej w siedzibie Ministerstwa Sprawiedliwości przy ul. Koszykowej 6 w Warszawie, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.15-16.15 (praca zdalna nie jest dopuszczalna za wyjątkiem sytuacji przewidzianych w odrębnych przepisach dotyczących pracy zdalnej w urzędach administracji publicznej, które w każdej chwili mogą zostać zmienione lub uchylone).
Osoby zainteresowane uprzejmie prosimy o nadsyłanie pisemnych zgłoszeń (wyłącznie CV) na adres: Malgorzata.Buras@ms.gov.pl
Dodatkowe informacje można uzyskać u Pani Sędzi Małgorzaty Buras – Zastępcy Naczelnika Wydziału ds. Komorników Sądowych pod numerem telefonu (22) 52 12 495.
Ministerstwo Sprawiedliwości zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia rozmów jedynie z wybranymi kandydatami (w miarę możliwości technicznych – online).
Ministerstwo Sprawiedliwości nie refunduje kosztów dojazdu kandydatów na ewentualną rozmowę – w przypadku gdyby nie mogła ona odbyć się online.
- Pierwsza publikacja:
- 08.02.2022 14:57 Patryk Polnik
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Marcin Maszczyński
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Delegowanie sędziów i referendarzy sądowych do Wydziału ds. Komorników Sądowych | 1.0 | 08.02.2022 14:57 Patryk Polnik |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP