W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Jak aplikować?

Jeśli chcesz pracować w Ministerstwie Sprawiedliwościspełniasz wymagania niezbędne wymienione w ogłoszeniu, złóż kompletną ofertę we wskazanym o ogłoszeniu terminie.

Jakie dokumenty musisz złożyć?

  • list motywacyjny - własnoręcznie podpisany
  • życiorys/CV
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
  • kopie dokumentów, które potwierdzają wymagane doświadczenie zawodowe (np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności). Z dokumentów powinien wynikać zarówno rodzaj, jak i długośc wymaganego w ogłoszeniu doświadczenia zawodowego.
  • oświadczenie, że korzystasz z pełni praw publicznych – własnoręcznie podpisane
  • oświadczenie, że nie jesteś skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione umyślnie i nieskazaniu za umyślne przestępstwo skarbowe – własnoręcznie podpisane
  • oświadczenie, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji – własnoręcznie podpisane
  • kopia dokumentu, który potwierdza twoje polskie obywatelstwo lub własnoręcznie podpisane oświadczenie, że jesteś obywatelem polskim.

Warto skorzystać z wzoru ww. oświadczeń dostępnego w zakładce MATERIAŁY.

  • jeżeli na stanowisku pracy wymagana jest znajomość języka obcego, musisz dołączyć kopie dokumentów (certyfikatów) potwierdzające znajomość tego języka na wymaganym poziomie – zgodnie z wytycznymi wskazanymi w ogłoszeniu
  • jeżeli na danym stanowisku pracy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień, musisz dołączyć kopie dokumentów, które potwierdzają, że je posiadasz
  • jeżeli masz dokumenty w języku obcym, dołącz kopie w języku polskim potwierdzone przez tłumacza przysięgłego
  • jeśli jesteś osobą posiadającą orzeczenie o niepełnosprawności, możesz jego kopię dołączyć do aplikacji

 

W jaki sposób złożyć aplikację?

osobiście -  w Kancelarii Ministerstwa Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, w godz. 8:30-15:30

przez ePUAP

na poczcie - Ministerstwo Sprawiedliwości, Biuro Dyrektora Generalnego, Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, z podaniem na kopercie numeru ogłoszenia

mailowo: rekrutacja@ms.gov.pl

 

Kiedy złożyć aplikację?

Termin składania aplikacji znajdziesz w ogłoszeniu o naborze.

Zwróć uwagę, czy ważna jest data nadania przesyłki czy data wpływu oferty do urzędu.

 

Dodatkowe informacje

Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów.

Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

Jeśli oferta spełni wymagania formalne, o kolejnym etapie naboru poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie.

W każdym ogłoszeniu znajdziesz informację o planowanych metodach/technikach rekrutacji.

Oferty kandydatek/kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieniu w wyniku danego naboru, zniszczymy po 14 dniach od zakończenia naboru.

 

Masz pytania/wątpliwości?

Skontaktuj się z nami: 

mailowo: rekrutacja@ms.gov.pl

telefonicznie: 22/ 52 12 587, 22/ 52 12 707, 22/ 52 12 743

{"register":{"columns":[]}}