Konferencja mediacyjna 18.11.2021 r.
W związku z organizowaną przez Ministerstwo Sprawiedliwości konferencją mediacyjną, która odbędzie się w dniu 18 listopada 2021 r. w siedzibie Szkoły Wyższej Wymiaru Sprawiedliwości przy ul. Belwederskiej 44c w Warszawie, serdecznie zapraszamy Państwa do zgłaszania abstraktów z propozycją tematu wystąpienia na konferencji.
Abstrakty mogą zostać zgłoszone przez studentów, absolwentów oraz doktorantów w terminie do dnia 24 października 2021 r.
Abstrakty prosimy przesyłać pocztą elektroniczną na adres: zgloszenia.mediacje@ms.gov.pl.
W tytule maila oraz nazwie pliku należy wpisać: imię_nazwisko_abstrakt.
Zgłoszenie musi zawierać:
1. Tytuł
2. Streszczenie
3. Afiliację
4. CV autora
W przypadku zakwalifikowania się abstraktu należy przygotować wystąpienie, którego czas nie może przekroczyć 15 minut.
Wymagania redakcyjne:
- Imię i nazwisko autora. Adres e-mail.
- Tytuł wystąpienia: pogrubiony, czcionka Times New Roman, 14.
- Uczelnia lub inna jednostka: pełna nazwa bez skrótów, wydział, instytut, katedra, zakład.
- Tekst abstraktu: Wyjustowany, czcionka Times New Roman 12, interlinia 1.5, maksymalnie 1800 znaków bez spacji.
- Nazwy łacińskie kursywą.
- Nazwa pliku z abstraktem: imię_nazwisko_abstakt
- Format: .doc lub .docx