W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Konferencja mediacyjna 18.11.2021 r.

W związku z organizowaną przez Ministerstwo Sprawiedliwości konferencją mediacyjną, która odbędzie się w dniu 18 listopada 2021 r. w siedzibie Szkoły Wyższej Wymiaru Sprawiedliwości przy ul. Belwederskiej 44c w Warszawie, serdecznie zapraszamy Państwa do zgłaszania abstraktów z propozycją tematu wystąpienia na konferencji.


Abstrakty mogą zostać zgłoszone przez studentów, absolwentów oraz doktorantów w terminie do dnia 24 października 2021 r.

Abstrakty prosimy przesyłać pocztą elektroniczną na adres: zgloszenia.mediacje@ms.gov.pl.
W tytule maila oraz nazwie pliku należy wpisać: imię_nazwisko_abstrakt.

Zgłoszenie musi zawierać:
1.    Tytuł
2.    Streszczenie
3.    Afiliację
4.    CV autora

W przypadku zakwalifikowania się abstraktu należy przygotować wystąpienie, którego czas nie może przekroczyć 15 minut.

Wymagania redakcyjne:

  • Imię i nazwisko autora. Adres e-mail.
  • Tytuł wystąpienia: pogrubiony, czcionka Times New Roman, 14.
  • Uczelnia lub inna jednostka: pełna nazwa bez skrótów, wydział, instytut, katedra, zakład.
  • Tekst abstraktu: Wyjustowany, czcionka Times New Roman 12, interlinia 1.5, maksymalnie 1800 znaków bez spacji.
  • Nazwy łacińskie kursywą.
  • Nazwa pliku z abstraktem:  imię_nazwisko_abstakt
  • Format: .doc lub .docx

 

{"register":{"columns":[]}}