Ogłoszenie nr BDG-II.1012.43.2023
30.03.2023
Data ukazania się ogłoszenia: 30.03.2023 r.
Dyrektor Generalny Ministerstwa Sprawiedliwości
poszukuje kandydatów na stanowisko:
sekretarka/sekretarz w Wydziale Wykonania Orzeczeń Karnych w Departamencie Wykonania Orzeczeń i Probacji
Nabór prowadzony na zastępstwo.
wymiar etatu: 1,0
liczba stanowisk pracy: 1
miejsce wykonywania pracy: Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie i ewidencjonowanie spraw oraz korespondencji wpływającej do wydziału.
- ekspedycja korespondencji oaz spraw załatwionych, prowadzenie wykazu spraw w zakresie przydzielonym przez Naczelnika Wydziału
- prowadzenie terminarzy i skorowidzów
- prowadzenie kalendarza prowadzonych spraw
- wykonywanie czynności biurowych związanych z przekazywaniem akt do archiwum zakładowego, na podstawie spisu zdawczo-odbiorczego wg wymogów określonych w Instrukcji Kancelaryjnej
- sporządzanie projektów pism związanych z wykonywanymi czynnościami biurowymi oraz pracą Wydziału w zakresie upoważnienia udzielonego przez Naczelnika Wydziału oraz przekazywanie do jego akceptacji i podpisu
- przepisywanie pism w zakresie potrzeb Wydziału
- bieżąca obsługa urządzeń technicznych Wydziału
- sporządzanie zestawień statystycznych dot. pracy Wydziału w zakresie przydzielonych spraw
- prowadzenie ewidencji, przechowywanie i nadzór nad pieczęciami urzędowymi Wydziału
- przechowywanie i właściwe zabezpieczenie urządzeń ewidencyjnych, dokumentacji Wydziału i spraw z nim załatwianych
- udzielanie interesantom, sądom i uprawnionym instytucjom informacji o biegu załatwianych spraw w Wydziale
- wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez przełożonych
- przestrzeganie terminu załatwiania przydzielonych spraw
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca z komputerem powyżej 4 godzin dziennie.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych
Wykształcenie: średnie
Pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi komputera,
- znajomość zasad i specyfiki pracy kancelaryjno-biurowej
- pozytywne podejście do klienta, otwartość na zmiany, komunikatywność, umiejętność współpracy
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny,
- kopia dokumentu potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Termin składania dokumentów: 14.04.2023 r.
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Sprawiedliwości
Biuro Dyrektora Generalnego
Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
Z podaniem na kopercie numeru ogłoszenia: BDG-II.1012.43.2023
Aplikacje można składać także przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacja@ms.gov.pl (w tytule maila należy wpisać numer ogłoszenia).
Inne informacje:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3996,98 zł brutto
Kandydatki/kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne, zostaną powiadomieni o terminie poszczególnych etapów naboru: sprawdzianu umiejętności i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Oferty niespełniające wymagań formalnych zostaną zniszczone komisyjnie w terminie 14 dni od zakończenia naboru.
Zainteresowanych zachęcamy skorzystania z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń na stronie https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc.
Do udziału w naborze zachęcamy osoby ze szczególnymi potrzebami.
Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
Informacje dodatkowe pod nr. tel. (22) 52 12 587, 52 12 707, 52 12 743.
- Pierwsza publikacja:
- 30.03.2023 12:20 Patryk Polnik
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Magdalena Rzeszotarska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Ogłoszenie nr BDG-II.1012.43.2023 | 1.0 | 30.03.2023 12:20 Patryk Polnik |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP