W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie nr BDG-II.1012.43.2023

30.03.2023

Data ukazania się ogłoszenia: 30.03.2023 r.

Dyrektor Generalny Ministerstwa Sprawiedliwości

poszukuje kandydatów na stanowisko:

sekretarka/sekretarz w Wydziale Wykonania Orzeczeń Karnych w Departamencie Wykonania Orzeczeń i Probacji

Nabór prowadzony na zastępstwo.

wymiar etatu: 1,0

liczba stanowisk pracy: 1

miejsce wykonywania pracy: Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  1. przyjmowanie i ewidencjonowanie spraw oraz korespondencji wpływającej do wydziału.
  2. ekspedycja korespondencji oaz spraw załatwionych, prowadzenie wykazu spraw w zakresie przydzielonym przez Naczelnika Wydziału
  3. prowadzenie terminarzy i skorowidzów
  4. prowadzenie kalendarza prowadzonych spraw
  5. wykonywanie czynności biurowych związanych z przekazywaniem akt do archiwum zakładowego, na podstawie spisu zdawczo-odbiorczego wg wymogów określonych w Instrukcji Kancelaryjnej
  6. sporządzanie projektów pism związanych  z wykonywanymi czynnościami biurowymi oraz pracą Wydziału w zakresie upoważnienia udzielonego przez Naczelnika Wydziału oraz przekazywanie do jego akceptacji i podpisu
  7. przepisywanie pism w zakresie potrzeb Wydziału
  8. bieżąca obsługa urządzeń technicznych Wydziału
  9. sporządzanie zestawień statystycznych dot. pracy Wydziału w zakresie przydzielonych spraw
  10. prowadzenie ewidencji, przechowywanie i nadzór nad pieczęciami  urzędowymi Wydziału
  11. przechowywanie i właściwe zabezpieczenie urządzeń ewidencyjnych, dokumentacji Wydziału i spraw z nim załatwianych
  12. udzielanie interesantom, sądom i uprawnionym instytucjom informacji o biegu załatwianych spraw w Wydziale
  13. wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez przełożonych
  14. przestrzeganie terminu załatwiania przydzielonych spraw

 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca z komputerem powyżej 4 godzin dziennie.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych

Wykształcenie: średnie

Pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność obsługi komputera,
  • znajomość zasad i specyfiki pracy kancelaryjno-biurowej
  • pozytywne podejście do klienta, otwartość na zmiany, komunikatywność, umiejętność współpracy

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV i list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzających wykształcenie,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Termin składania dokumentów:  14.04.2023 r.

Miejsce składania dokumentów:

Ministerstwo Sprawiedliwości

Biuro Dyrektora Generalnego

Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Al. Ujazdowskie 11

00-950 Warszawa

Z podaniem na kopercie numeru ogłoszenia: BDG-II.1012.43.2023

Aplikacje można składać także przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacja@ms.gov.pl (w tytule maila należy wpisać numer ogłoszenia).

Inne informacje:

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto:  3996,98 zł brutto

Kandydatki/kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne, zostaną powiadomieni o terminie poszczególnych etapów naboru: sprawdzianu umiejętności i rozmowy kwalifikacyjnej.

Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).

Oferty niespełniające wymagań formalnych zostaną zniszczone komisyjnie w terminie 14 dni od zakończenia naboru.

Zainteresowanych zachęcamy skorzystania z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń na stronie https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc

Do udziału w naborze zachęcamy osoby ze szczególnymi potrzebami.

Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.

Informacje dodatkowe pod nr. tel. (22) 52 12 587, 52 12 707, 52 12 743.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
30.03.2023 12:20 Patryk Polnik
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Magdalena Rzeszotarska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie nr BDG-II.1012.43.2023 1.0 30.03.2023 12:20 Patryk Polnik

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}