Ogłoszenie nr BDG-II.1012.99.2021
13.12.2021
Data ukazania się ogłoszenia: 13 grudnia 2021 r.
Dyrektor Generalny Ministerstwa Sprawiedliwości
poszukuje kandydatów na stanowisko:
sekretarki w Wydziale do spraw Usprawnienia Sądów Powszechnych w Departamencie Nadzoru Administracyjnego
wymiar etatu: 1,0
liczba stanowisk pracy: 1
miejsce wykonywania pracy: Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji wpływającej do wydziału;
- Ekspedycja korespondencji wychodzącej z wydziału;
- Prowadzenie rejestrów spraw rozpoznawanych w wydziale w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD);
- Prowadzenie spisów, terminarzy, kalendarzy i skorowidzów spraw załatwianych w wydziale;
- Przedkładanie naczelnikowi wydziału oraz referentom bieżących spraw oraz korespondencji;
- Czuwanie nad terminowością wykonywanych czynności;
- Prowadzenie ewidencji, przechowywanie oraz sprawowanie nadzoru nad pieczęciami urzędowymi;
- Prowadzenie bieżącej obsługi urządzeń technicznych związanych z funkcjonowaniem wydziału;
- Prowadzenie akt spraw wydziału zgodnie z przepisami Instrukcji Kancelaryjnej oraz wykonywanie czynności biurowych związanych z przekazywaniem akt do archiwum zakładowego;
- Sporządzanie zestawień statystycznych dotyczących funkcjonowania wydziału;
- Sporządzanie, w zakresie upoważnienia naczelnika wydziału, projektów pism dotyczących czynności biurowych i zaopatrzenia w materiały biurowe;
- Udzielanie interesantom, sądom i uprawnionym instytucjom informacji o biegu załatwianych spraw;
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez naczelnika wydziału lub kierownictwo Departamentu Nadzoru Administracyjnego.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca z komputerem powyżej 4 godzin dziennie.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- budynek architektonicznie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,
Wykształcenie: średnie
Pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi komputera,
- znajomość zasad i specyfiki pracy kancelaryjno-biurowej
- pozytywne podejście do klienta, otwartość na zmiany, komunikacja, umiejętność współpracy
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny,
- kopia dokumentu potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Termin składania dokumentów: 22 grudnia 2021 r.
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Sprawiedliwości
Biuro Dyrektora Generalnego
Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Z podaniem na kopercie numeru ogłoszenia: BDG-II.1012.99.2021
Inne informacje:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie brutto: 3580,50 brutto.
Kandydatki/kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne, zostaną powiadomieni o terminie poszczególnych etapów naboru: sprawdzianu umiejętności i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty niespełniające wymagań formalnych zostaną zniszczone komisyjnie w terminie 14 dni od zakończenia naboru.
Zainteresowanych zachęcamy skorzystania z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń na stronie https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc.
Do udziału w naborze zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Informacje dodatkowe pod nr. tel. (22) 52 12 743, 52 12 587, 52 12 707.
- Pierwsza publikacja:
- 13.12.2021 09:09 Marek Kołodziejczyk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Okuń-Kadej Agnieszka
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Ogłoszenie nr BDG-II.1012.99.2021 | 1.0 | 13.12.2021 09:09 Marek Kołodziejczyk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP