W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Oszacowanie wartości zamówienia na świadczenie usług tłumaczenia pisemnego zwykłego

12.07.2023

Szanowni Państwo,

 

w celu zbadania oferty rynkowej oraz oszacowania wartości zamówienia, zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedstawienie informacji dotyczących szacunkowych kosztów poniższej usługi:

 

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług tłumaczenia pisemnego zwykłego

Termin:

wrzesień – grudzień 2023 r.

Szczegółowe warunki:

wg opisu w załączniku nr 1 pt.: „Opis przedmiotu zamówienia”.

 

Szacunkowy koszt usługi:

podana cena powinna spełniać wymogi wskazane w załączniku numer 1 pt.:” Opis przedmiotu zamówienia”. Proszę o podanie szacunkowej wartości zamówienia na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 w terminie do dnia 14 lipca 2023 roku.

 

Kontakt:

dodatkowe pytania proszę kierować na adresy e-mail: joanna.tokarska@ms.gov.pl, agnieszka.kowalska@ms.gov.pl, iwona.narbut@ms.gov.pl  

 

UWAGA!

Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu
art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem ani zapytaniem o cenę w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Informacja ta ma na celu wyłącznie rozpoznanie rynku i uzyskanie wiedzy na temat kosztów zrealizowania opisanego zamówienia.

Materiały

Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik​_nr​_1​_-​_Opis​_przedmiotu​_zamówienia.docx 0.74MB
Formularz cenowy
Załacznik​_nr​_2​_-​_Formularz​_cenowy.docx 0.73MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.07.2023 13:53 Marek Kołodziejczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Joanna Tokarska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Oszacowanie wartości zamówienia na świadczenie usług tłumaczenia pisemnego zwykłego 1.0 12.07.2023 13:53 Marek Kołodziejczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}