W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Podniesienie kompetencji w zakresie komunikacji i negocjacji dla sędziów, asesorów i referendarzy sądowych

Nazwa projektu: „Podniesienie kompetencji w zakresie komunikacji i negocjacji dla sędziów, asesorów i referendarzy sądowych”.

Program: Wiedza Edukacja Rozwój

Oś priorytetowa: II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji

Działanie: 2.17 Skuteczny wymiar sprawiedliwości

Fundusz: Europejski Fundusz Społeczny

Całkowita wartość projektu: 1 999 764,00 zł (w tym wkład UE 1 685 401,10 zł)

 

Podniesienie kompetencji w zakresie komunikacji i negocjacji dla sędziów, asesorów i referendarzy sądowych

30 czerwca 2022 r. dobiegła końca realizacja projektu POWR.02.17.00-00-0030/18-00 wyłonionego w ramach konkursu dla Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Beneficjentem projektu była Wyższa Szkoła Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu (WSKSiM) – obecnie po zmianie nazwy na: Akademia Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu - Akademia Nauk Stosowanych.

Celem głównym projektu było nabycie/podniesienie praktycznych umiejętności komunikacji oraz rozwiązywania sytuacji konfliktowych w zakresie wykorzystywania technik i narzędzi komunikacji społecznych przez pracowników jednostek wymiaru sprawiedliwości w Polsce tj. sędziów, asesorów sądowych lub referendarzy sądowych. W ramach projektu opracowano program szkoleń w zakresie: metod skutecznej komunikacji interpersonalnej, w tym narzędzi komunikacji
w konflikcie, barier w komunikacji, wpływu emocji na zachowanie stron konfliktu, charakterystyki dynamiki konfliktu i technik łagodzenia jego eskalacji, technik komunikacji z osobami źle funkcjonującymi w stresie.

Beneficjent w ramach projektu przeszkolił 987 uczestników/-czek, którzy podnieśli swoje kompetencje i umiejętności w zakresie komunikacji oraz rozwiązywania sytuacji konfliktowych.

{"register":{"columns":[]}}