Rozeznanie rynku - naprawa elewacji
20.09.2024
Szanowni Państwo,
Biuro Administracyjne Ministerstwa Sprawiedliwości zamierza zlecić wykonanie oceny stanu oraz miejscowych napraw elewacji obiektu Ministerstwa Sprawiedliwości przy Al. Ujazdowskich 11 w Warszawie.
- CEL ZAMÓWIENIA
Celem zamówienia jest zabezpieczenie przed szkodliwymi warunkami atmosferycznymi elewacji gmachu. W zakres realizacji elewacja od strony Al. Ujazdowskich i ul. Koszykowej). Zabezpieczenie należy wykonać na ścianach zewnętrznych, poprzez usunięcie odparzonych fragmentów tynku, tynkowanie i malowanie pod kolor elewacji istniejącej. W zakresie robót Zamawiający przewiduje naprawy odparzonych elementów posadzki na tarasach.
- OBOWIĄZKIEM WYKONAWCY JEST WYKONANIE NASTĘPUJĄCYCH ROBÓT:
- Wykonanie oceny stanu elewacji i przedstawienie opinii technicznej z wyszczególnieniem ilości prac do realizacji;
- Realizacja miejscowych napraw elewacji poprzez odbicie odparzonych tynków oraz uzupełnienie elewacji tynkiem kat. III na ścianach lub zaprawą betonową jako uzupełnienie posadzkach na tarasów.
- Malowanie naprawionych miejsc farbami w kolorze dopasowanym do istniejącej elewacji;
- Uzupełnienie płytek ceramicznych na tarasach.
Szczegółowe wymagania określa załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
- SPOSÓB REALIZACJI ZAMÓWIENIA.
- Ocena stanu elewacji powinna być wykonana przez osobę posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy budowlanego nie później niż w terminie do 30 dni od zawarcia umowy/ zlecenia;
- Realizacja robót budowlanych nie dłużej niż w terminie 60 dni roboczych od zatwierdzenia oceny stanu elewacji przez Zamawiającego.
- SZCZEGÓLNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA.
- Zamawiający zakłada realizację naprawy elewacji na ścianach przy wykorzystaniu technik alpinistycznych, roboty na tarasach wykonywane będą metodami tradycyjnymi;
- Wykonawca podczas prowadzenia prac zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z administracją budynku.
- Prace prowadzone będą w budynku czynnym, w związku z tym wymaga się prowadzenia ich w sposób możliwie mało uciążliwy dla użytkownika. Prace głośne należy prowadzić w godzinach uzgodnionych z administracją budynku.
- Zgłoszony kierownik budowy musi posiadać wymagane doświadczenie do pracy przy zabytkach.
- Całość czynności należy prowadzić zgodnie z przepisami BHP i p. poż.
- Wykonawca odpowiada za wszelkie zniszczenia i zabrudzenia obiektu powstałe z jego winy w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca naprawi uszkodzenia i doprowadzi obiekt do stanu pierwotnego na własny koszt, pod nadzorem Zamawiającego.
- WARUNKI ZŁOŻENIA OFERTY ORAZ ZAWARCIA UMOWY/ZLECENIA.
- W przedstawionej ofercie należy uwzględnić:
- Wykonanie wszystkich czynności zgodnie z zakresem opisanym i wymaganiami opisanymi w pkt. 1 ÷ 4
- Wszystkie koszty związane z poprawnym wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym między innymi koszt wszystkich materiałów, dojazdów, ubezpieczeń, należności publiczno - prawnych itp.
- Zamawiający przed przygotowaniem oferty zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej po uprzednim umówieniu jej terminu.
- Oferta musi zawierać:
- Ryczałtową łączną cenę netto i brutto wykonania prac.
- Oświadczenie, że wycena obejmuje wszystkie materiały i czynności niezbędne wykonania prac.
- Termin realizacji liczony od dnia podpisania zlecenia/umowy.
- Referencje Minimum
- Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego wg kryteriów:
- 80 % – Cena
- 20 % - Doświadczenie Wykonawcy potwierdzone referencjami oraz wykazem realizacji robót przy obiektach zabytkowych o zbliżonym charakterze.
- Warunki zlecenia:
- Za opóźnienie terminu realizacji umowy Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 1% kwoty brutto umowy za każdy dzień opóźnienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo, a Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie ewentualnych kar umownych z wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, w tym także kosztów poniesionych przez Zamawiającego z tytułu nie wywiązania się Wykonawcy z postanowień zawartej umowy.
- Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze w ciągu 21 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
- Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany protokół odbioru po wykonaniu przedmiotu zlecenia/umowy.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia
1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2024 r. poz. 1061), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605). W związku
z powyższym odpowiedź na niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego
na podstawie powyższego zapytania ofertowego oraz nie stanowi podstawy do roszczenia prawa
ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy.
Zamawiający prosi o przekazanie oferty cenowej w w/w. zakresie na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia w terminie do dnia 27 września 2024 r. pisemnie na adres:
Ministerstwo Sprawiedliwości
Biuro Administracyjne
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
i / lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat.ba@ms.gov.pl.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
W razie potrzeby proszę o kontakt: Andrzej Nurzyński tel. 22 52 12 706 e-mail: andrzej.nurzynski@ms.gov.pl.
Materiały
Zalącznik formularz cenowy naprawa elewacji Al. Ujazdowskie 11Zalącznik_formularz_cenowy_naprawa_elewacji_Al_Ujazdowskie_11x.xlsx 0.10MB
- Pierwsza publikacja:
- 20.09.2024 11:27 Marek Kołodziejczyk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Andrzej Nurzyński
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozeznanie rynku - naprawa elewacji | 1.0 | 20.09.2024 11:27 Marek Kołodziejczyk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP