W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozeznanie rynku dot. przeglądu urządzeń RTG

31.07.2024

Biuro Administracyjne Ministerstwa Sprawiedliwości zamierza zlecić przeprowadzenie przeglądu techniczno-konserwacyjnego urządzeń rentgenowskich firmy ASTROPHYSICS
do prześwietlania przesyłek i bagażu zlokalizowanych w budynkach Ministerstwa Sprawiedliwości przy: Al. Róż 2, Al. Ujazdowskich 11 oraz ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.

 

W wycenie ofertowej należy uwzględnić:

  1. Serwis i konserwację każdego z urządzeń rentgenowskich w zakresie:
    1.      konserwacji systemu;
    2.      kalibracji;
    3.      sprawdzenia ustawień urządzenia, wszystkich funkcji użytkowych;
    4.      eliminacji ewentualnych błędów w pracy systemu;
    5.      sprawdzenia oprogramowania (funkcje obrazowania, jakość obrazowania);
    6.      kolimacji tj. strojenia urządzenia;
    7.      sprawdzenia generatora;
    8.      sprawdzenia działania taśmociągów, regulacji pasów napędowych;
    9.      archiwizacji archiwum;
    10. przeglądu elementów systemu itp.;
    11. sprawdzenia stanu ogólnego urządzenia;
    12. kontroli czynności barier świetlnych (w tym czyszczeni);
    13. kontroli elementów sterujących;
    14. kontroli kabli zabezpieczających masę;
    15. kontroli zasięgu zasilania;
    16. kontroli trakcji taśmociągu;
    17. kontroli wyłącznika bezpieczeństwa;
    18. kontroli zamka Inter – lock drzwi detektorów;
    19. kontroli generatora sterującego (spisanie poziomów napięcia);
    20. kontroli wiązki promieniowania rentgenowskiego X;
    21. kontroli ustawienia monitora (programowanie);
    22. przeprowadzenia testów funkcjonalnych;
    23. konserwacji połączeń;
    24. spisania raportu z przeglądu;
    25. sporządzenie przez Wykonawcę wymaganej dokumentacji, zgodnie
            z obowiązującymi przepisami.

 

Oferta musi zawierać:

  1. Ofertę cenową zawierająca kwotę netto i brutto w złotych zgodnie z formularzem cenowym podanym w załączniku do niniejszego zapytania.
  2. Oświadczenie, że wycena obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zlecenia.
  3. Oświadczenie, że oferta zachowuje swoją ważność przez okres min. 30 dni od wyznaczonego terminu na jej składanie.
  4. Termin wykonania liczony od dnia podpisania umowy/zlecenia.

 

Warunki zlecenia:

  1. Za opóźnienie terminu realizacji zlecenia/umowy Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 2 % kwoty brutto umowy za każdy dzień opóźnienia.
  2. Zapłata za wykonanie zamówienia nastąpi w ciągu 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury z załączonym protokołem odbioru usługi, podpisanym przez strony.
  3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac z należytą starannością, zgodnie
    z zasadami wiedzy technicznej.
  4. Wykonawca powinien posiadać oraz dołączyć do oferty kopię poniższych dokumentów:

              - aktualne zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na uruchamianie              przedmiotowych urządzeń (każdego modelu),

  - aktualną autoryzację producenta lub min. 1 osobę przeszkoloną przez producenta
w zakresie serwisu przedmiotowych urządzeń,

  - aktualne uprawnienia Inspektora Ochrony Radiologicznej.

  1. Wykonawca zaangażuje do realizacji przedmiotu zlecenia osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu.
  2. Zamawiający prosi o przekazanie oferty cenowej w ww. zakresie w terminie do dnia
    12.08.2024 r. pisemnie na adres:

 

Ministerstwo Sprawiedliwości

       Biuro Administracyjne

          Al. Ujazdowskie 11

           00-950 Warszawa

 

i / lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat.ba@ms.gov.pl

 

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740), jak również nie jest ogłoszeniem
w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r.  Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129). W związku z powyższym odpowiedź na niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty
w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego na podstawie powyższego zapytania ofertowego oraz nie stanowi podstawy
do roszczenia prawa ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy.

 

Osobą do kontaktu w przedmiotowej sprawie jest Paweł Weselak tel. (22) 52-12-807, e-mail: pawel.weselak@ms.gov.pl.

Materiały

Formularz cenowy
Formularz​_cenowy​_-​_urzadzenia​_rtg​_Al​_Róż​_2,​_Al​_Ujazdowskie​_11,​_Czerniakowska​_100​_2024​_r.xlsx 0.05MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
31.07.2024 14:01 Marek Kołodziejczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Paweł Weselak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozeznanie rynku dot. przeglądu urządzeń RTG 2.0 31.07.2024 14:19 Marek Kołodziejczyk
Rozeznanie rynku dot. przeglądu urządzeń RTG 1.0 31.07.2024 14:01 Marek Kołodziejczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}