Rozeznanie rynku dotyczące usługi wsparcia i modyfikacji system teleinformatycznego SIS2-SAD
07.09.2020
Zamawiający – Ministerstwo Sprawiedliwości planuje udzielenie zamówienia na ww. przedmiot. Wymagania, warunki realizacji i opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1-2 do niniejszego rozeznania – Istotne Postanowienia Umowy wraz z załącznikami.
W ramach rozeznania rynku oraz w celu oszacowania wartości zamówienia, w tym
kosztów realizacji zamówienia, Ministerstwo Sprawiedliwości zaprasza Państwa
do przesłania wstępnej kalkulacji ceny.
W przedstawionej kalkulacji cenowej należy podać ceny zgodnie z Formularzem wyceny – załącznikiem nr 2, załączonym do niniejszego zapytania.
Informację ww. zakresie należy złożyć w terminie do dnia 11 września 2020 r., do godziny 12:00 w formie elektronicznej na adres wycenyioferty@ms.gov.pl z adnotacją: „Rozeznanie rynku dotyczące świadczenia usługi systemu teleinformatycznego SIS2-SAD”
Zamawiający informuje, że przedmiotowe zaproszenie nie stanowi ofert w rozumieniu art. 66 KC ani też nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), ma ono wyłącznie na celu rozeznanie cenowe rynku wśród wykonawców mogących zrealizować powyższe zamówienie oraz uzyskanie wiedzy na temat szacunkowych kosztów związanych z planowanym zamówieniem publicznym.
Proszę o przesyłanie ofert w pliku PDF.
Załączniki:
1 – IPU wraz z załącznikami
2. – Formularz cenowy.
Materiały
Dokumentacja_dot_rozeznania_rynku_SISDokumentacja_dot_rozeznania_rynku_SIS.rar 2.59MB
- Pierwsza publikacja:
- 07.09.2020 16:29 Ewa Gołębiewska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Ewa Gołębiewska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozeznanie rynku dotyczące usługi wsparcia i modyfikacji system teleinformatycznego SIS2-SAD | 2.0 | 11.09.2020 08:30 Ewa Gołębiewska |
Rozeznanie rynku dotyczące usługi wsparcia i modyfikacji system teleinformatycznego SIS2-SAD | 1.0 | 07.09.2020 16:29 Ewa Gołębiewska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP