Rozeznanie rynku na zewnętrzne audyty dostępności sądów
17.09.2021
W związku z planowanym wszczęciem postępowania w zakresie usługi przeprowadzenia zewnętrznych audytów dostępności sądów powszechnych na potrzeby realizacji projektu pn. „Zapewnienie dostępu do wymiaru sprawiedliwości dla osób z niepełnosprawnościami” dla Działania 2.17 Skuteczny wymiar sprawiedliwości w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Ministerstwo Sprawiedliwości zwraca się z uprzejmą prośbą o dokonanie szacunkowej wyceny wartości opisanego w załączeniu przedmiotu zamówienia.
Pozyskane od Państwa informacje mają na celu wyłącznie rozpoznanie rynku i uzyskanie wiedzy na temat możliwej wartości przedmiotu zamówienia. Prosimy o przesyłanie wycen sporządzonych na „Formularzu cenowym z szacowania” na e-mail: projekt.dostepnosc@ms.gov.pl do dnia 28 września 2021 r. do godziny 10.00.
Prosimy o szczegółowe zapoznanie się z założeniami dotyczącymi realizacji przyszłego zamówienia publicznego. Jesteśmy otwarci na wszelkie uwagi dotyczące treści przedmiotu zamówienia, w związku z czym w razie pojawiających się wątpliwości uprzejmie prosimy o kontakt na ww. adres poczty elektronicznej.
Jednocześnie uprzejmie wskazujemy, że niniejsza informacja nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem ani zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) Prawo zamówień publicznych.
Materiały
Załącznik nr 1 - Formularz cenowy do OPZZałącznik_nr_1_-_Formularz_cenowy_do_OPZ.docx 0.06MB OPZ - zewnętrzne audyty dostępności sądów powszechnych
OPZ_-_zewnętrzne_audyty_dostępności_sądów_powszechnychdocx.pdf 0.22MB
- Pierwsza publikacja:
- 17.09.2021 14:46 Marek Kołodziejczyk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Daniela Frąszczak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozeznanie rynku na zewnętrzne audyty dostępności sądów | 1.0 | 17.09.2021 14:46 Marek Kołodziejczyk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP