W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozeznanie rynku na wykonanie, dostawę i wymianę skrzynek obudowy Systemu Kontroli Dostępu

04.07.2024

Biuro Administracyjne Ministerstwa Sprawiedliwości zamierza zlecić wykonanie dostawę i wymianę 2 szt. skrzynek obudowy Systemu Kontroli Dostępu  usytuowanych  przy  bramach wjazdowych do obiektu Ministerstwa Sprawiedliwości przy Al. Ujazdowskich 11 w Warszawie

 

  1. OBOWIĄZKIEM  WYKONAWCY  JEST  WYKONANIE NASTĘPUJĄCYCH  ROBÓT:

 

  1. wykonanie dwóch  sztuk  skrzynek obudowy SKD  zgodnie z dostarczonym  rysunkiem  oraz wymaganiami  określonymi  w  zapytaniu ofertowym.
  2. demontaż  istniejących  skrzynek  oraz montaż  nowych skrzynek  w  tych  samych miejscach.
  3. przełożenie  elementów  kontroli  dostępu  oraz  sygnalizatorów  akustyczno – optycznych  otwarcia szlabanów.
  4. prace  wykończeniowe  przywrócenie  estetyki  terenu  po  realizacji  robót  montażowych 
  5. wykonywanie prac  w  sposób  zapewniający  właściwe warunki bezpieczeństwa i higieny  pracy  pracowników  własnych  oraz bezpieczeństwo  osób  poruszających  się  po  terenie  obiektu.

 

  1. WARUNKI ZŁOŻENIA OFERTY  ORAZ  ZAWARCIA UMOWY/ZLECENIA.

 

W przedstawionej  ofercie należy uwzględnić:

  1. Wykonanie  wszystkich czynności zgodnie z zakresem opisanym w pkt. 1.
  2. Wszystkie koszty związane z poprawnym wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym między innymi koszt wszystkich materiałów, utylizacji odpadów, dojazdów, ubezpieczeń, należności publiczno - prawnych, wynajęcia specjalistycznego sprzętu itp.

 

Oferta musi zawierać:

  1. Ryczałtową łączną cenę netto i brutto wykonania prac.
  2. Oświadczenie, że wycena obejmuje wszystkie materiały i czynności niezbędne wykonania zlecenia/umowy.
  3. Termin realizacji liczony od dnia podpisania zlecenia/umowy.

 

Warunki zlecenia:

    1. Za opóźnienie terminu realizacji umowy Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 1% kwoty brutto umowy za każdy dzień opóźnienia.
    2. Zamawiający zastrzega sobie prawo, a Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie ewentualnych kar umownych z wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, w tym także kosztów poniesionych przez Zamawiającego z tytułu nie wywiązania się Wykonawcy z postanowień zawartej umowy.
    3. Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze w ciągu 21 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT,
    4. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany protokół odbioru po wykonaniu przedmiotu zlecenia/umowy.

 

Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej po uprzednim umówieniu jej terminu.

 

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia
1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r.  Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710). W związku z powyższym odpowiedź na niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego
na podstawie powyższego zapytania ofertowego oraz nie stanowi podstawy do roszczenia prawa
ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy.

 

Zamawiający prosi o przekazanie oferty cenowej w w/w. zakresie na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia w terminie do dnia 12  lipca 2024 r. pisemnie na adres:

 

Ministerstwo Sprawiedliwości

Biuro Administracyjne

Al. Ujazdowskie 11

00-950 Warszawa  

 

i / lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat.ba@ms.gov.pl.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

W razie potrzeby proszę o kontakt: Andrzej Nurzyński tel. 22 52 12 706 e-mail: andrzej.nurzynski@ms.gov.pl.

Materiały

Skrzynka SKD
Skrzynka​_SKD​_(1).pdf 0.10MB
Załącznik formularz cenowy dot. skrzynek SKD Al. Ujazdowskie 11
Zalącznik​_formularz​_cenowy​_dot​_skrzynek​_SKD​_Al​_Ujazdowskie​_11.xlsx 0.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.07.2024 14:07 Marek Kołodziejczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Andzrej Nurzyński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozeznanie rynku na wykonanie, dostawę i wymianę skrzynek obudowy Systemu Kontroli Dostępu 1.0 04.07.2024 14:07 Marek Kołodziejczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}