W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozeznanie rynku w celu wyboru najkorzystniej oferty na zapewnienie podświetlenia elewacji budynku Ministerstwa Sprawiedliwości przy Al. Ujazdowskich 11 w Warszawie w dniu 22 sierpnia 2021 r., od godz. 21.00 do godz. 05.00

02.08.2021

Opis przedmiotu zamówienia:

  • podświetlenie frontu budynku Ministerstwa Sprawiedliwości barwą światła w kolorze czerwonym (długość budynku ok. 70 m, wysokość ok. 17 m).

 

Zdjęcie budynku MS.

Gmach budynku Ministerstwa Sprawiedliwości przy Al. Ujazdowskich 11 w Warszawie

Montaż podświetlenia w dniu 21 sierpnia 2021 r. od godz. 19.00 w celu przeprowadzenia próby oświetleniowej, demontaż oświetlenia w dniu 23 sierpnia 2021 r. po godz. 05.00.

W przedstawionej kalkulacji cenowej należy podać: łączną cenę netto i brutto dla całego zamówienia zawierające wszelkie czynniki cenotwórcze niezbędne do wykonania zamówienia takie jak transport, montaż, demontaż, sprzęt, okablowanie, najazdy kablowe itp.

Zamawiający zapewnia przyłącze elektryczne 32A na zewnątrz budynku. Teren obiektu chroniony
i monitorowany 24 h. Zamawiający prosi o przesłanie ofert w terminie do 6 sierpnia 2021 roku
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: dariusz.sobiecki@ms.gov.pl

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
02.08.2021 11:16 Patryk Polnik
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Biuro Administracyjne - Beata Nowakowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozeznanie rynku w celu wyboru najkorzystniej oferty na zapewnienie podświetlenia elewacji budynku Ministerstwa Sprawiedliwości przy Al. Ujazdowskich 11 w Warszawie w dniu 22 sierpnia 2021 r., od godz. 21.00 do godz. 05.00 1.0 02.08.2021 11:16 Patryk Polnik

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}