W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zaproszenie do udziału w prowadzonym rozeznaniu rynku w celu ustalenia wartości zamówienia pn. „ŚWIADCZENIE USŁUGI WSPARCIA W ZAKRESIE CZYNNOŚCI BIUROWYCH I ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNYCH W ZWIĄZKU Z ZADANIAMI REALIZOWANYMI PRZEZ DEPARTAMENT FUNDUSZY i NIEODPŁATNEJ POMOCY PRAWNEJ”

21.02.2025

Zgodnie z § 5 ust 7 pkt 3 Zarządzenia nr 1/21/BF Dyrektora Generalnego  Ministerstwa Sprawiedliwości z dnia 13 stycznia 2021 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych oraz obiegu dokumentacji związanej z umowami cywilnoprawnymi zawieranymi w Ministerstwie Sprawiedliwości oraz zgodnie z Zarządzeniem nr 7/22/BF Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości z 15 marca 2022 roku i zgodnie z Zarządzeniem nr 21/22/BF z 15 września 2022 roku zmieniającymi zarządzenie w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych oraz obiegu dokumentacji związanej z umowami cywilnoprawnymi zawieranymi w Ministerstwie Sprawiedliwości, a także zgodnie z Zarządzeniem nr 4/24/BF Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości z dnia 6 maja 2024 roku, Zarządzenie nr 12/24/BF Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości z 12 sierpnia 2024 roku, zmieniające zarządzenie w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych oraz obiegu dokumentacji związanej z umowami cywilnoprawnymi zawieranymi w Ministerstwie Sprawiedliwości, zapraszamy do udziału w prowadzonym rozeznaniu rynku w celu ustalenia wartości zamówienia pn. „ŚWIADCZENIE USŁUGI WSPARCIA W ZAKRESIE CZYNNOŚCI BIUROWYCH I ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNYCH W ZWIĄZKU Z ZADANIAMI REALIZOWANYMI PRZEZ DEPARTAMENT FUNDUSZY i NIEODPŁATNEJ POMOCY PRAWNEJ”.

Pozyskane od Państwa informacje mają na celu wyłącznie rozpoznanie rynku i uzyskanie wiedzy na temat możliwej wartości przedmiotu zamówienia.

Prosimy o przesyłanie wycen sporządzonych na „Formularzu wyceny usługi” na e-mail: Monika.Krzeczek@ms.gov.pldo dnia 27.02.2025 r. do godz. 12:00.

W przypadku pytań, prosimy o kontakt na ww. adres poczty elektronicznej.

Jednocześnie informujemy, że niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny, jak również nie jest ogłoszeniem ani zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).

Materiały

OPZ - świadczenie usługi wsparcia DFN
OPZ​_-​_świadczenie​_usługi​_wsparcia​_DFN.pdf 0.10MB
Załącznik numer 1 do rozeznania rynku formularz wyceny usługi
Załącznik​_numer​_1​_do​_rozeznania​_rynku​_formularz​_wyceny​_usługi​_(1).xlsx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.02.2025 14:05 Marek Kołodziejczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Monika Krzeczek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zaproszenie do udziału w prowadzonym rozeznaniu rynku w celu ustalenia wartości zamówienia pn. „ŚWIADCZENIE USŁUGI WSPARCIA W ZAKRESIE CZYNNOŚCI BIUROWYCH I ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNYCH W ZWIĄZKU Z ZADANIAMI REALIZOWANYMI PRZEZ DEPARTAMENT FUNDUSZY i NIEODPŁATNEJ POMOCY PRAWNEJ” 1.0 21.02.2025 14:05 Marek Kołodziejczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP