W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi serwisu i konserwacji agregatów prądotwórczych

17.01.2025

Szanowni Państwo,
Biuro Administracyjne Ministerstwa Sprawiedliwości zamierza zlecić wykonanie czynności serwisowych mających na celu utrzymanie w prawidłowym stanie technicznym agregatów prądotwórczych pracujących w systemie zasilania gwarantowanego obiektów Ministerstwa Sprawiedliwości przy ul. Czerniakowskiej 100 oraz ul. Zwycięzców 34 w Warszawie.

1. OBOWIĄZKIEM WYKONAWCY JEST WYKONANIE NASTĘPUJĄCYCH ROBÓT:

1) wykonywanie bieżącej usługi serwisowej w tym wykonywanie napraw awaryjnych urządzeń.
2) wykonywanie półrocznych przeglądów konserwacyjnych.
3) Zakres realizacji zamówienia przedstawiony jest w Specyfikacji technicznej oraz załącznikach nr 1 oraz nr 2 do Specyfikacji.

2. WARUNKI ZŁOŻENIA OFERTY ORAZ ZAWARCIA UMOWY/ZLECENIA.

W przedstawionej ofercie należy uwzględnić:
1) Wykonanie wszystkich czynności zgodnie z zakresem opisanym w Specyfikacji technicznej oraz załącznikach nr 1 i nr 2 do Specyfikacji.
2) Wszystkie koszty związane z poprawnym wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym między innymi koszt wszystkich materiałów, utylizacji odpadów, dojazdów, ubezpieczeń, należności publiczno - prawnych, wynajęcia specjalistycznego sprzętu itp.

Oferta musi zawierać:
1) Ryczałtową łączną cenę jednostkową netto i brutto za jeden półroczny okres rozliczeniowy oraz ogólną cenę realizacji zamówienia.
2) Oświadczenie, że wycena obejmuje wszystkie materiały i czynności niezbędne wykonania zlecenia/umowy.
3) Termin realizacji zamówienia 24 miesiące liczone od dnia podpisania zlecenia/umowy.

Warunki zlecenia:
1) Za opóźnienie terminu realizacji umowy Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 1% kwoty brutto umowy za każdy dzień opóźnienia.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo, a Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie ewentualnych kar umownych z wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, w tym także kosztów poniesionych przez Zamawiającego z tytułu nie wywiązania się Wykonawcy z postanowień zawartej umowy.
3) Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze w ciągu 21 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT,
4) Podstawą wystawienia faktury będą podpisane bez uwag protokoły odbioru częściowego w trakcie realizacji umowy oraz protokołu końcowego odbioru robót po wykonaniu przedmiotu zlecenia/umowy.

Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej po uprzednim umówieniu jej terminu.

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710). W związku z powyższym odpowiedź na niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego na podstawie powyższego zapytania ofertowego oraz nie stanowi podstawy do roszczenia prawa ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy.

Zamawiający prosi o przekazanie oferty cenowej w w/w. zakresie na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia w terminie do dnia 24 stycznia 2025 r. pisemnie na adres:
Ministerstwo Sprawiedliwości
Biuro Administracyjne
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa

i / lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat.ba@ms.gov.pl.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
W razie potrzeby proszę o kontakt: Andrzej Nurzyński tel. 22 52 12 706 e-mail: andrzej.nurzynski@ms.gov.pl.

Materiały

1​_Specyfikacja techniczna
1​_Specyfikacja​_techniczna.pdf 0.21MB
2​_Załącznik nr 1 do ST-Szczegółowy opis czynności konserwacyjnych i serwisowych
2​_Załącznik​_nr​_1​_do​_ST-Szczegółowy​_​_opis​_​_czynności​_​_konserwacyjnych​_​_i​_​_serwisowych.pdf 0.16MB
3​_Załącznik nr 2 do ST-Wykaz materiałów jakie dostarcza Wykonawca
3​_Załącznik​_nr​_2​_do​_ST-Wykaz​_materiałów​_​_jakie​_dostarcza​_Wykonawca.pdf 0.10MB
4​_ Formularz cenowy konserwacja agregatów
4​_​_Formularz​_cenowy​_konserwacja​_agregatów.xlsx 0.10MB
Oświadczenie Sygnaliści
Oświadczenie​_Sygnaliści.pdf 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.01.2025 09:39 Marek Kołodziejczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Andrzej Nurzyński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi serwisu i konserwacji agregatów prądotwórczych 3.0 20.01.2025 12:50 Marek Kołodziejczyk
Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi serwisu i konserwacji agregatów prądotwórczych 2.0 17.01.2025 12:00 Marek Kołodziejczyk
Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi serwisu i konserwacji agregatów prądotwórczych 1.0 17.01.2025 09:39 Marek Kołodziejczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}