W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie wymiana uszkodzonej kurtyny powietrznej Al. Ujazdoweskie 11

20.08.2024

Biuro Administracyjne Ministerstwa Sprawiedliwości zamierza zlecić wymianę uszkodzonej kurtyn powietrznej  w budynku Ministerstwa Sprawiedliwości przy ul. Aleje Ujazdowskie 11  w Warszawie.

 

Zlecenie dotyczy wymiany uszkodzonej kurtyny powietrznej FRICO AC212FR na nową o parametrach równoważnych lub lepszych.

 

W wycenie ofertowej należy uwzględnić:

  1. Demontaż uszkodzonej kurtyny powietrznej i przekazanie zamawiającemu.
  2. Dostawę i montaż kurtyny powietrznej.
  3. Uruchomienie.
  4. Ewentualne naprawy malarsko-tynkarskie.
  5. Szkolenie w zakresie obsługi.
  6. Przeglądy serwisowe urządzeń w okresie trwania gwarancji minimum dwa razy w roku.

 

Oferta musi zawierać:

  1. Tabelę z zestawieniem cenowym zawierającym łączną cenę netto i brutto wykonania zlecenia oraz podania marki i modelu proponowanego urządzenia.
  2. Oświadczenie, że wycena obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zlecenia.
  3. Oferowany okres gwarancji, który nie może być krótszy niż 24 miesiące a czas reakcji w przypadku awarii 48 h.
  4. Oświadczenie, że oferta zachowuje swoją ważność przez okres min. 30 dni od wyznaczonego terminu na jej składanie.
  5. Termin wykonania 10 dni roboczych liczony od dnia podpisania zlecenia/umowy.
  6. Do oferty proszę załączyć kartę katalogową proponowanego urządzenia (oferta bez karty katalogowej nie będzie rozpatrywana).

 

Warunki zlecenia:

    1. Za opóźnienie terminu realizacji zlecenia/umowy Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 3 % kwoty brutto umowy.
    2. Czas naprawy określony w ofercie liczony będzie od chwili zgłoszenia.
    3. Niedotrzymanie czasu naprawy skutkować będzie naliczeniem kary umownej w wysokości 3 % wynagrodzenia umownego brutto za każdą rozpoczętą dobę opóźnienia usunięcia awarii.
    4. Zapłata nastąpi w ciągu 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT
      do siedziby Zamawiającego, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
    5. Podstawą wystawienia faktury będzie podpisany protokół odbioru.

 

Ofertę proszę przesłać na adres mailowy; sekretariat.ba@ms.gov.pl do dnia 29.08.2024 r.
lub przesłać pocztą na adres Biuro Administracyjne Ministerstwa Sprawiedliwości 00-950 Warszawa, Al. Ujazdowskie 11, lub złożyć bezpośrednio w Biurze Podawczym Ministerstwa.

 

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia
1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r.  Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710). W związku
z powyższym odpowiedź na niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego
na podstawie powyższego zapytania ofertowego oraz nie stanowi podstawy do roszczenia prawa
ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy.

 

Osobą do kontaktu w powyższej sprawie jest Wojciech Sekuła nr tel.: (22) 52 12 357
e-mail: wojciech.sekula@ms.gov.pl

Materiały

Zalącznik formularz cenowy dot. montaż kurtyny powietrznej
Zalącznik​_formularz​_cenowy​_dot​_montaż​_kurtyny​_powietrznej.xlsx 0.10MB
{"register":{"columns":[]}}