Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy - KR VI R 87/22, ul. Dobra
26.01.2023
Komisja do spraw reprywatyzacji nieruchomości warszawskich zawiadamia, że postępowanie w sprawie sygn. akt KR VI R 87/22, dotyczącej ustanowienia prawa użytkowania wieczystego do nieruchomości położonej w Warszawie przy ul. Dobrej (d. ul. Dobrej 60 i 62), z uwagi na szczególnie skomplikowany stan sprawy, obszerny materiał dowodowy oraz konieczność zapewnienia stronom czynnego udziału w postępowaniu zostało przedłużone do dnia 28 marca 2023 r.
Treść zawiadomienia została ogłoszona 26 stycznia 2023 r. w załączniku znajdującym się poniżej.
Informacje o czynnościach podejmowanych w sprawie można znaleźć w zakładce postępowanie rozpoznawcze przed Komisją: Postępowanie rozpoznawcze dotyczące nieruchomości położonej w Warszawie przy ul. Dobrej (d. ul. Dobrej 60 i 62) – KR VI R 87/22
Zgodnie z przepisem art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o szczególnych zasadach usuwania skutków prawnych decyzji reprywatyzacyjnych dotyczących nieruchomości warszawskich, wydanych z naruszeniem prawa (Dz. U. z 2021 r. poz. 795, dalej: ustawa z dnia 9 marca 2017 r.) do zawiadomień i wezwań, o których mowa w art. 16 ust. 3 i 4 ustawy o Komisji, oraz do spraw określonych w art. 17b ustawy o Komisji nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
Materiały
Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy KR VI R 87/22, ul. Dobra [Udostępniono w BIP w dniu 26.01.2023r.]Zawiadomienie_o_wyznaczeniu__nowego_terminu_załatwienia_sprawy_KR_VI_R_8722,_ul_Dobra_[Udostępniono_w_BIP_w_dniu_26012023r].pdf 0.09MB Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy KR VI R 87/22, ul. Dobra [Udostępniono w BIP w dniu 26.01.2023r.] - wersja cyfrowa.
Zawiadomienie_o_wyznaczeniu_nowego_terminu_załatwienia_sprawy_KR_VI_R_8722,_ul_Dobra_[Udostępniono_w_BIP_w_dniu_26012023r]_-_wersja_cyfrowa.docx 0.10MB