W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy - ul. Asfaltowa 2 - KR II R 3/24

21.11.2024

Komisja do spraw reprywatyzacji nieruchomości warszawskich zawiadamia, że postępowanie dotyczące nieruchomości warszawskiej położonej przy ul. Asfaltowej 2 (KR II R 3/24), z uwagi na szczególnie skomplikowany stan sprawy, obszerny materiał dowodowy oraz konieczność zapewnienia stronom czynnego udziału w postępowaniu, zostało przedłużone do dnia 20 stycznia 2025 r.

Treść zawiadomienia została udostępniona w dniu 21 listopada 2024 r. w załączniku znajdującym się poniżej.

Informacje o czynnościach podejmowanych w sprawie można znaleźć w zakładce postępowanie rozpoznawcze przed Komisją: Postępowanie przed Komisją: ul. Asfaltowa 2 - KR II R 3/24 (dawna sygn. akt KR II R 40/18)

Zgodnie z przepisem art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o szczególnych zasadach usuwania skutków prawnych decyzji reprywatyzacyjnych dotyczących nieruchomości warszawskich, wydanych z naruszeniem prawa (Dz. U. z 2021 r. poz. 795) do zawiadomień i wezwań, o których mowa w art. 16 ust. 3 i 4 ustawy o Komisji, oraz do spraw określonych w art. 17b ustawy o Komisji nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

Materiały

KR II R 3/24 - ul. Asfaltowa 2 - Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy [BIP 21.11.2024]
KR​_II​_R​_324​_-​_ul​_Asfaltowa​_2​_-​_Zawiadomienie​_o​_wyznaczeniu​_nowego​_terminu​_załatwienia​_sprawy​_[BIP​_21112024].pdf 0.20MB
KR II R 3/24 - ul. Asfaltowa 2 - Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy - wersja cyfrowa [BIP 21.11.2024]
KR​_II​_R​_324​_-​_ul​_Asfaltowa​_2​_-​_Zawiadomienie​_o​_wyznaczeniu​_nowego​_terminu​_załatwienia​_sprawy​_-​_wersja​_cyfrowa​_[BIP​_21112024].pdf 0.26MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.11.2024 15:48 Dorota Rzewińska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Komisja
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy - ul. Asfaltowa 2 - KR II R 3/24 1.0 21.11.2024 15:48 Dorota Rzewińska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}