Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy KR II R 12/20
05.07.2021
Komisja do spraw reprywatyzacji nieruchomości warszawskich zawiadamia, że postępowanie rozpoznawcze w przedmiocie decyzji Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 24 listopada 2011 r., nr 532/GK/DW/2011, dotyczącej nieruchomości warszawskiej położonej przy Placu Defilad (dawnej ul. Zielna 5) z uwagi na szczególnie skomplikowany stan sprawy, obszerny materiał dowodowy oraz konieczność zapewnienia stronom czynnego udziału w postępowaniu, zostało przedłużone do 4 września 2021 r.
Szczegółowe informacje na temat wszczętego postępowania znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc/postepowanie-rozpoznawcze-dotyczace-nieruchomosci-polozonej-w-warszawie-przy-placu-defilad-dawnej-ul-zielna-5--kr-ii-r-1220
Zgodnie z przepisem art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o szczególnych zasadach usuwania skutków prawnych decyzji reprywatyzacyjnych dotyczących nieruchomości warszawskich, wydanych z naruszeniem prawa (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 795, dalej: ustawa o Komisji) do zawiadomień i wezwań, o których mowa w art. 16 ust. 3 i 4 ustawy o Komisji, oraz do spraw określonych w art. 17b ustawy o Komisji nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Materiały
Zawiadomienie z 1.07.2021 r o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy.DOC045.pdf 0.38MB
- Pierwsza publikacja:
- 05.07.2021 09:13 Tomasz Haintze
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Komisja Weryfikacyjna
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy KR II R 12/20 | 1.0 | 05.07.2021 09:13 Tomasz Haintze |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP