Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy: KR II R 13/20 (ul. Bracka 22)
26.11.2020
Komisja do spraw reprywatyzacji nieruchomości warszawskich zawiadamia, że postępowanie rozpoznawcze w przedmiocie decyzji Burmistrza Gminy Warszawa- Centrum z dnia 1 czerwca 2001 r. nr 64/2001, dotyczącej nieruchomości położonej przy ul. Brackiej 22, stanowiącej działkę ewidencyjną nr 85/4 z obrębu 5-03-11, z uwagi na szczególnie skomplikowany stan sprawy, obszerny materiał dowodowy oraz konieczność zapewnienia stronom czynnego udziału w postępowaniu, zostało przedłużone do 28 stycznia 2021 r.
Szczegółowe informacje na temat wszczętego postępowania znajdują się w zakładce:
Zgodnie z przepisem art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o szczególnych zasadach usuwania skutków prawnych decyzji reprywatyzacyjnych dotyczących nieruchomości warszawskich, wydanych z naruszeniem prawa (Dz.U. z 2018 r. poz. 2267 oraz z 2020 r. poz. 1709; dalej: ustawa o Komisji) do zawiadomień i wezwań, o których mowa w art. 16 ust. 3 i 4 ustawy o Komisji, oraz do spraw określonych w art. 17b ustawy o Komisji nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Materiały
Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy KR II R 13/20zawiadomienie_KR_II_R_13-20.pdf 0.39MB
- Pierwsza publikacja:
- 26.11.2020 09:18 Tomasz Haintze
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Komisja Weryfikacyjna
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy: KR II R 13/20 (ul. Bracka 22) | 2.0 | 26.11.2020 09:23 Tomasz Haintze |
Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy: KR II R 13/20 (ul. Bracka 22) | 1.0 | 26.11.2020 09:18 Tomasz Haintze |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP