Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy: KR II R 16/20 (ul. Wolska 101) 14.07.2021 r.
14.07.2021
Komisja do spraw reprywatyzacji nieruchomości warszawskich zawiadamia, że postępowanie rozpoznawcze w przedmiocie decyzji Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 22 kwietnia 2015 r., nr 226/GK/DW/2015, dotyczącej rozstrzygnięcia o wypłacie odszkodowania za nieruchomość przy ul. Wolskiej 101 w Warszawie, z uwagi na szczególnie skomplikowany stan sprawy, obszerny materiał dowodowy oraz konieczność zapewnienia stronom czynnego udziału w postępowaniu, zostało przedłużone do 30 sierpnia 2021 r.
Zgodnie z przepisem art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o szczególnych zasadach usuwania skutków prawnych decyzji reprywatyzacyjnych dotyczących nieruchomości warszawskich, wydanych z naruszeniem prawa (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 2267 oraz z 2020 r. poz.1709, dalej: ustawa o Komisji) do zawiadomień i wezwań, o których mowa w art. 16 ust. 3 i 4 ustawy o Komisji, oraz do spraw określonych w art. 17b ustawy o Komisji nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Materiały
KR_II_R_1620_Zawiadomienie_z_dnia_13_lipca_2021_r_Opublikowano_w_BIP_w_dniu_14_lipca_2021_rKR_II_R_1620_Zawiadomienie_z_dnia_13_lipca_2021_r_Opublikowano_w_BIP_w_dniu_14_lipca_2021_r.pdf 0.41MB
- Pierwsza publikacja:
- 14.07.2021 12:30 Grzegorz Młodawski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Komisja Weryfikacyjna
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy: KR II R 16/20 (ul. Wolska 101) 14.07.2021 r. | 1.0 | 14.07.2021 12:30 Grzegorz Młodawski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP