W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy KR II R 24/23 – ul. Francuska 30 (decyzja Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 9 września 2010 r. Nr 330/GK/DW/2010)

31.08.2023

Komisja do spraw reprywatyzacji nieruchomości warszawskich zawiadamia, że postępowanie sygn. akt KR II R 24/23, dotyczące ul. Francuskiej 30, decyzja Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 9 września 2010 r. Nr 330/GK/DW/2010, z uwagi na szczególnie skomplikowany stan sprawy, obszerny materiał dowodowy oraz konieczność zapewnienia stronom czynnego udziału w postępowaniu zostało przedłużone do dnia 28 października 2023 r. 

Treść zawiadomienia została ogłoszona 31 sierpnia 2023 r. w załączniku znajdującym się poniżej.

Informacje o czynnościach podejmowanych w sprawie można znaleźć w zakładce postępowanie rozpoznawcze przed Komisją: Postępowanie rozpoznawcze przed Komisją: KR II R 24/23 - ul. Francuska 30 (decyzja Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 9 września 2010 r. Nr 330/GK/DW/2010)

Zgodnie z przepisem art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o szczególnych zasadach usuwania skutków prawnych decyzji reprywatyzacyjnych dotyczących nieruchomości warszawskich, wydanych z naruszeniem prawa (Dz. U. z 2021 r. poz. 795, dalej: ustawa z dnia 9 marca 2017 r.) do zawiadomień i wezwań, o których mowa w art. 16 ust. 3 i 4 ustawy o Komisji, oraz do spraw określonych w art. 17b ustawy o Komisji nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. 

Materiały

KR II R 24/23 zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy [opublikowano w BIP 31.08.2023 r.]
KR​_II​_R​_2423​_zawiadomienie​_o​_wyznaczeniu​_nowego​_terminu​_załatwienia​_sprawy​_[opublikowano​_w​_BIP​_31082023​_r].pdf 0.39MB
KR II R 24/23 zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy wersja cyfrowa [opublikowano w BIP 31.08.2023 r.]
KR​_II​_R​_2423​_zawiadomienie​_o​_wyznaczeniu​_nowego​_terminu​_załatwienia​_sprawy​_wersja​_cyfrowa​_[opublikowano​_w​_BIP​_31082023​_r].pdf 0.23MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
31.08.2023 14:42 Dorota Rzewińska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Komisja
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy KR II R 24/23 – ul. Francuska 30 (decyzja Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 9 września 2010 r. Nr 330/GK/DW/2010) 1.0 31.08.2023 14:42 Dorota Rzewińska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}