W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy KR II R 82/22 - ul. Bema 76

13.01.2023

Komisja do spraw reprywatyzacji nieruchomości warszawskich zawiadamia, że postępowanie rozpoznawcze w przedmiocie decyzji Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 25 czerwca 2014 r., Nr 253/GK/DW/2014, dotyczącej nieruchomości położonej w Warszawie przy ulicy Bema 76, z  uwagi na szczególnie skomplikowany stan sprawy, obszerny materiał dowodowy oraz konieczność zapewnienia stronom czynnego udziału w postępowaniu, zostało przedłużone do dnia 16 marca 2023 r.

Więcej informacji: Postępowanie rozpoznawcze przed Komisją: KR II R 82/22 – ul. Bema 76

Materiały

KR II R 82/22 Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy [opublikowano w BIP 13.01.2023 r.]
KR​_II​_R​_8222​_Zawiadomienie​_o​_wyznaczeniu​_nowego​_terminu​_załatwienia​_sprawy​_[opublikowano​_w​_BIP​_13012023​_r].pdf 0.42MB
KR II R 82/22 Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy wersja cyfrowa [opublikowano w BIP 13.01.2023 r.]
KR​_II​_R​_8222​_Zawiadomienie​_o​_wyznaczeniu​_nowego​_terminu​_załatwienia​_sprawy​_wersja​_cyfrowa​_[opublikowano​_w​_BIP​_13012023​_r].docx 0.04MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.01.2023 12:23 Dorota Rzewińska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Komisja Weryfikacyjna
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy KR II R 82/22 - ul. Bema 76 1.0 13.01.2023 12:23 Dorota Rzewińska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}