W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy sygn. akt KR II R 10/24 - ul. Matejki 5

09.10.2024

Komisja do spraw reprywatyzacji nieruchomości warszawskich zawiadamia, że w  postępowaniu dotyczącym ustalenia i wypłaty odszkodowania za  nieruchomość warszawską położoną przy ul. Matejki 5 sygn. akt KR II R 10/24, z uwagi na szczególnie skomplikowany stan sprawy, obszerny materiał dowodowy oraz konieczność zapewnienia stronom czynnego udziału w postępowaniu, został wyznaczony nowy termin załatwienia sprawy do dnia 29 listopada 2024 r.

Treść zawiadomienia została udostępniona w dniu 9 października 2024 r. w załączniku znajdującym się poniżej.

Więcej informacji: Postępowanie rozpoznawcze przed Komisją: KR II R 10/24 – ul. Matejki 5

Zgodnie z przepisem art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o szczególnych zasadach usuwania skutków prawnych decyzji reprywatyzacyjnych dotyczących nieruchomości warszawskich, wydanych z naruszeniem prawa (Dz.U. z 2021 r. poz. 795) do zawiadomień i wezwań, o których mowa w art. 16 ust. 3 i 4 ustawy o Komisji oraz do spraw określonych w art. 17b ustawy nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). 

Materiały

KR II R 10/24 zawiadomienie z dnia 3.10.2024 r. wyznaczenie terminu rozpoznania sprawy [opublikowano w BIP 9.10.2024 r.]
KR​_II​_R​_1024​_zawiadomienie​_z​_dnia​_3102024​_r​_wyznaczenie​_terminu​_rozpoznania​_sprawy​_[opublikowano​_w​_BIP​_9102024​_r].pdf 0.48MB
KR II R 10/24 zawiadomienie z dnia 3.10.2024 r. wyznaczenie terminu rozpoznania sprawy [opublikowano w BIP 9.10.2024 r.] wersja cyfrowa
KR​_II​_R​_1024​_zawiadomienie​_z​_dnia​_3102024​_r​_wyznaczenie​_terminu​_rozpoznania​_sprawy​_[opublikowano​_w​_BIP​_9102024​_r]​_wersja​_cyfrowa.pdf 0.09MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.10.2024 15:59 Dorota Rzewińska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Komisja
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy sygn. akt KR II R 10/24 - ul. Matejki 5 1.0 09.10.2024 15:59 Dorota Rzewińska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}