Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy KR II R 13/20
28.09.2020
Komisja do spraw reprywatyzacji nieruchomości warszawskich zawiadamia, że postępowanie rozpoznawcze w przedmiocie decyzji Burmistrza Gminy Warszawa- Centrum z dnia 01 czerwca 2001r. nr 64/2001, dotyczącej nieruchomości położonej przy ul. Brackiej 22, stanowiącą działkę ewidencyjną nr 85/4 z obrębu 5-03-11, z uwagi na szczególnie skomplikowany stan sprawy, obszerny materiał dowodowy oraz konieczność zapewnienia stronom czynnego udziału w postępowaniu, zostało przedłużone do 28 listopada 2020 r.
Szczegółowe informacje na temat wszczętego postępowania znajdują się w zakładce: Postępowanie rozpoznacze dot. nieruchomości położonej przy ul. Brackiej 22
Zgodnie z przepisem art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o szczególnych zasadach usuwania skutków prawnych decyzji reprywatyzacyjnych dotyczących nieruchomości warszawskich, wydanych z naruszeniem prawa (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 2267, dalej: ustawa o Komisji) do zawiadomień i wezwań, o których mowa w art. 16 ust. 3 i 4 ustawy o Komisji, oraz do spraw określonych w art. 17b ustawy o Komisji nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Materiały
Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy - do 28 XI 2020 r. (Ogłoszono w Biuletynie Informacji Publicznej 28 września 2020 r.)R_13-20_-_zawiadomienie.pdf 0.41MB
- Pierwsza publikacja:
- 28.09.2020 11:42 Tomasz Haintze
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Komisja Weryfikacyjna
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zawiadomienie o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy KR II R 13/20 | 1.0 | 28.09.2020 11:42 Tomasz Haintze |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP