Ambasada RP w Ankarze poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko ds. dyplomacji publicznej i obsługi medialnej
07.10.2024
Oferta pracy na stanowisku ds. dyplomacji publicznej i obsługi medialnej (1/2 etatu)
Ambasada RP w Ankarze ogłasza nabór na stanowisko ds. dyplomacji publicznej i obsługi medialnej (1/2 etatu)
Zakres obowiązków:
- redakcja, wyszukiwanie, tworzenie i edycja treści w językach tureckim i polskim, publikowanych w mediach społecznościowych Ambasady RP w Ankarze (Instagram, X/Twitter) oraz współprowadzenie strony internetowej Polska w Turcji;
- prowadzenie przeglądu informacji i monitoringu mediów społecznościowych w zakresie promocji Polski w Turcji, polityki zagranicznej RP, treści polskich w tureckich mediach a także nowych technologii i działań w ramach komunikacji oraz multimediów;
- śledzenie trendów cyfrowych oraz wdrażanie nowych rozwiązań, z uwzględnieniem obszaru dyplomacji cyfrowej;
- analiza statystyk dotycząca poszczególnych publikacji oraz monitoring zainteresowania treścią i kampaniami informacyjnymi, które są w mediach społecznościowych placówki oraz proponowanie rozwiązań mających uatrakcyjnić przekaz placówki.
Kandydat/ka powinien/na spełniać następujące wymagania:
- posiadanie polskiego obywatelstwa i rezydencji podatkowej w Polsce;
- biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (od poziomu B2);
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (od poziomu B2);
- biegła znajomość języka tureckiego w mowie i piśmie (od poziomu B2/C1);
- minimum wyższe wykształcenie (minimum licencjat);
- wiedza merytoryczna i umiejętności praktyczne: wiedza z zakresu prowadzenia korporacyjnych profili w mediach społecznościowych, znajomość narzędzi PR, umiejętność pisania i redagowania tekstów informacyjnych (tekst z grafiką/animacją/video) na potrzeby mediów, w tym mediów internetowych, udokumentowana publikacjami, umiejętność wdrażania innowacyjnych rozwiązań z zakresu komunikacji internetowej;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- znajomość programów do edycji zdjęć/obrazu/dźwięku;
- umiejętność współpracy w zespole, samodzielności i inicjatywy własnej, odporność na stres;
- odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację zadań, dbałość o szczegóły;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność nadawania priorytetów zadaniom do wykonania;
- stałe podnoszenie kwalifikacji w zakresie obsługi mediów społecznościowych
- gotowość do wykonania w Polsce wstępnych badań lekarskich dopuszczających do pracy.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia;
- umowę zawartą na gruncie prawa polskiego (na podstawie powołania);
- określone godziny pracy;
- pracę w sympatycznym i dynamicznym zespole;
- miejsce pracy: Ankara.
Termin nadesłania aplikacji: 14.10.2024 r.
Oczekiwany termin rozpoczęcia zatrudnienia: początek grudnia 2024 r.
CV wraz z listem motywacyjnym oraz dodatkowymi dokumentami (kopiami) potwierdzającymi kwalifikacje kandydata/ki prosimy przesyłać na adres e-mail: ankara.amb.sekretariat@msz.gov.pl z tematem wiadomości: Rekrutacja 2/2024.
W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ambasadę RP w Ankarze w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami/kami.