W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Arkadiusz Szymański

Dyrektor Generalny Urzędu do Spraw Cudzoziemców

Dyrektor Generalny

Dyrektor Generalny zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu, warunki jego działania, organizację pracy oraz prawidłowe wykonywanie zadań określonych przez Szefa Urzędu i Zastępców Szefa Urzędu.

Zadania Dyrektora Generalnego są określone w:

1) ustawie z dnia 8 sierpnia 1996 r. o Radzie Ministrów (Dz. U. z 2021 r. poz. 178 i 1192);
2) ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1233);
3) innych aktach prawnych.

Dyrektor Generalny:

1) zapewnia w szczególności:
      a) prawidłowe kształtowanie struktur organizacyjno-etatowych i zasad funkcjonowania Urzędu,
      b) planowanie roczne w Urzędzie oraz opracowywanie sprawozdań w tym zakresie,
      c) przygotowanie projektu budżetu Urzędu oraz nadzorowanie bieżącej realizacji budżetu,
      d) przestrzeganie przepisów o tajemnicy ustawowo chronionej;

2) odpowiada za funkcjonowanie systemów informatycznych i telekomunikacyjnych w zakresie działania Urzędu;
3) sprawuje nadzór nad komórkami organizacyjnymi w zakresie ich prawidłowego funkcjonowania i wykonywania zadań;
4) nadzoruje realizację zadań związanych z kontrolą finansową i audytem wewnętrznym w Urzędzie;
5) sprawuje nadzór nad realizacją zadań w zakresie obsługi logistycznej i transportowej Urzędu;
6) wykonuje inne zadania z upoważnienia Szefa Urzędu.

Kontakt

Tel.: (47) 72 176 75

Fax. (47) 72 174 13

E-mail: kierownictwo@udsc.gov.pl

{"register":{"columns":[]}}