W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Modernizacja oraz utrzymanie wraz ze wsparciem technicznym Systemu Pobyt w tym Krajowego Systemu Konsultacyjnego oraz utrzymanie i wsparcie techniczne portalu Moduł Obsługi Spraw

  • Status zamówienia: Aktualne
  • Numer zamówienia:10/MODERNIZACJA-POBYT/PN/22
  • Jednostka publikująca:Urząd do Spraw Cudzoziemców
  • Tryb zamówienia:Przetarg nieograniczony
  • Opis zamówienia:Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://zamowienia-udsc.ezamawiajacy.pl Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w dniu 25.02.2022 r. pod numerem 2022/S 040-103128. Niniejsze postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem strony internetowej: https://zamowienia-udsc.ezamawiajacy.pl, zwanej dalej Platformą. W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania, w zakładce „Lista postępowań PZP” po lewej stronie, dalej „Aktualne” należy wyszukać przedmiotowe postępowanie. Po upływie terminu składania ofert, aby odszukać niniejsze postępowanie należy przejść do zakładki „W toku”. W sekcji „Dokumenty zamówienia” przedmiotowego postępowania dostępna jest dokumentacja postępowania. Pobieranie dokumentu następuje po odznaczeniu dokumentu i wybraniu polecenia "Pobierz" . W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie należy odznaczyć wszystkie załączniki i wybrać polecenie „Pobierz”. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może zadawać pytania do treści SWZ za pośrednictwem Platformy używając polecenia „Zadaj pytanie”. Odpowiedź na pytanie zostanie udzielona do wiadomości publicznej i będzie widoczna w sekcji „Pytania i odpowiedzi”. Przystąpienie do postępowania w celu złożenia oferty wymaga posiadania przez Wykonawcę rejestrowanego konta na Platformie. Rejestracja i użytkowanie konta są bezpłatne. UWAGA: Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestracje w procesie złożenia oferty. Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych Platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00: • pod numerem telefonu: 22 576-22-23 • pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl Szczegółowe instrukcje dotyczące korzystania z Platformy Wykonawca znajdzie w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego/plany zamówień publicznych".
{"register":{"columns":[]}}