Wizyty studyjne III
Informacje ogólne o projekcie
Zorganizowano wizyty studyjne w 5 państwach europejskich dla łącznej liczby 38 pracowników UdSC. Urząd podjął współpracę w tym zakresie z: Irlandczykami, Finami, Austriakami, Belgami oraz Brytyjczykami. W ramach projektu pracownicy UdSC zapoznali się z rozwiązaniami, jakie są stosowane w zakresie organizacji pomocy socjalnej dla cudzoziemców ubiegających się o status uchodźcy.
Realizacja działań
Zorganizowano 5 wizyt studyjnych, w których łącznie uczestniczyło 38 pracowników UdSC:
- Wizyta Studyjna do Austrii: 27-30 kwietnia 2015 (7 osób)
- Wizyta Studyjna do Irlandii: 4-8 maja 2015 (10 osób)
- Wizyta Studyjna do Finlandii: 25-29 maja 2015 (7 osób)
- Wizyta Studyjna do Wielkiej Brytanii: 8-12 czerwca 2015 (7 osób)
- Wizyta Studyjna do Belgii: 15-19 czerwca 2015 (7 osób).
Program każdego z wyjazdów uwzględniał następujące obszary tematyczne, zgłoszone przez UdSC:
- organizacja systemu recepcyjnego;
- zasady organizacji oraz realizacji programów relokacji lub przesiedleń;
- dodatkowe aktywności organizowane dla osób objętych pomocą socjalną;
- metody identyfikacji grup wrażliwych;
- analizy systemów informatycznych oraz ewidencji cudzoziemców (dot. tylko wizyty do Irlandii).
Zakupiono 140 kompletów materiałów promocyjnych. Każdy zestaw składa się z: kubka, długopisu, teczki konferencyjnej, notesu oraz pamięci USB. Część materiałów promocyjnych rozdano organizatorom wizyt w państwach docelowych w ramach podziękowania za organizację programów wyjazdów. Pozostałe materiały będą rozdane uczestnikom wyjazdów oraz innym osobom w ramach promocji projektu.
Pozostałe informacje
Czas realizacji: 16 października 2014 r. – 30 czerwca 2015 r.
Całkowity budżet projektu: 232 026,27 PLN
Wartość współfinansowania ze środków EFU: 174 019,70 zł
- Pierwsza publikacja:
- 28.10.2021 12:07 katarzyna.siwak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Biuro Szefa Urzędu
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Wizyty studyjne III | 2.0 | 04.11.2021 15:28 katarzyna.siwak |
Wizyty studyjne III | 1.0 | 28.10.2021 12:07 katarzyna.siwak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP