Wniosek o wydanie / wymianę Tymczasowego Zaświadczenia Tożsamości Cudzoziemca
Tymczasowe Zaświadczenie Tożsamości Cudzoziemca (TZTC) – dokument potwierdzający tożsamość osób będących w procedurze o udzielenie ochrony międzynarodowej
Kiedy i gdzie należy złożyć wniosek?
Formularze wniosków o wydanie lub wymianę tymczasowego zaświadczenia tożsamości cudzoziemca (TZTC) należy złożyć niezwłocznie po upływie okresu ważności poprzedniego zaświadczenia tożsamości do Szefa Urzędu do Spraw Cudzoziemców.
Ww. wnioski należy wysłać pocztą na adres:
Urząd do Spraw Cudzoziemców
Departament Postępowań Uchodźczych
ul. Taborowa 33
02-699 Warszawa
lub złożyć osobiście w Biurze Podawczym, ul. Taborowa 33.
Wymagane dokumenty
- Wypełniony właściwy formularz wniosku;
- 1 aktualną fotografię;
- Poprzedni dokument TZTC.
Uwaga: Brak któregokolwiek z ww. dokumentów spowoduje wezwanie cudzoziemca do jego uzupełnienia w terminie 7 dni od doręczenia wezwania pod rygorem pozostawienia wniosku bez rozpoznania.
Odbiór dokumentów
Gotowe dokumenty TZTC są wysyłane pocztą na adres podany we wniosku.
Nie ma możliwości odbioru osobistego dokumentu TZTC.
Materiały
Wzór wypełnionego wniosku o wydanie Tymczasowego Zaświadczenia Tożsamości CudzoziemcaWniosek-o-wydanie-Tymczasowego-Zaświadczenia-Tożsamości-Cudzoziemca.pdf 0.54MB Wniosek o wydanie lub wymianę Tymczasowego Zaświadczenia Tożsamości Cudzoziemca
Wniosek_o_wydanie_lub_wymianę_Tymczasowego_Zaświadczenia_Tożsamości_Cudzoziemca.doc 0.20MB